اقدام پاریسی ها برای جلوگیری از دیدار امباپه به رئال مادرید

اگرچه کیلیان امباپه در ماه می 2022 قرارداد خود را با پاری سن ژرمن تمدید کرد تا باعث عصبانیت رئال مادرید شود، اما از آن زمان به خصوص در ماه های اخیر، بار دیگر زمزمه هایی مبنی بر علاقه رئال به این ستاره فرانسوی شنیده می شود.

در فرانسه، لوپاریزین ادعا می کند که پاری سن ژرمن از قبل مذاکرات خود را با امباپه برای تمدید قرارداد آغاز کرده است تا از انتقال امباپه به برنابئو در تابستان آینده جلوگیری کند.

این در حالی است که در هفته های اخیر به نظر می رسد کیلیان امباپه از شرایط خود در پاری سن ژرمن ناراضی است و به خصوص جدایی چند ستاره بزرگ مانند لیونل مسی، سرخیو راموس و احتمال جدایی نیمار او را نگران فصل آینده پی اس جی کرده است. این روزها رسانه های اسپانیایی گزارش می دهند که فلورنتینو پرز تابستان آینده کیلیان امباپه را هدف قرار داده و امیدوار است او را به عنوان بازیکن آزاد به مادرید بفرستد.

اقدام پاریسی ها برای جلوگیری از دیدار امباپه به رئال مادرید

اگرچه امباپه در روزهای اخیر تایید کرده است که فصل آینده در پاریس بازی خواهد کرد، اما در مورد تابستان آینده صحبت هایش را سخت کرده است.

لوپاریزین می گوید سال گذشته بند تمدید خودکار امباپه در قرارداد امباپه وجود نداشت و ستاره فرانسوی در تابستان 2024 قراردادش با پاری سن ژرمن به پایان می رسد. بند قرارداد امباپه توسط برخی رسانه ها اشتباه تفسیر شد و آنها مدعی شدند، PSG می تواند به طور خودکار قرارداد او را برای یک فصل دیگر تمدید کند. اما لوپاریزین می گوید این بند بود که تمدید خودکار امباپه را فعال کرد، نه باشگاه.

به همین دلیل پاری سن ژرمن از هم اکنون مذاکره با امباپه را آغاز کرده و امیدوار است بتواند او را برای تمدید قرارداد متقاعد کند. پاری سن ژرمن به ستاره فرانسوی قول داده است که درفت باشگاه با قدرت ادامه خواهد داشت و چند بازیکن برجسته در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به تیم اضافه خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید