آیا استقلال شاه ماهی را می گیرد؟ Santaclara – مجابی; در انتظار یک توافق مهم

محمد محبی در واکنش به اخباری مبنی بر سرمربیگری جواد نکونام و اینکه آیا او در جمع آبی پوشان می ماند یا خیر، گفت: سرنوشت من دست من نیست و باشگاه سانتا کلارا آینده من را رقم خواهد زد. باشگاه پرتغالی سانتا کلارا یک فصل دیگر با محمد محبی قرارداد دارد و آماده است محمد محبی را به دلیل سقوط به لیگ 1 به طور دائم به تیم دیگری منتقل کند. بند فسخ قرارداد این بازیکن از سوی باشگاه سانتا کلارا 600 هزار یورو تعیین شده است. . اگر باشگاه استقلال بتواند این پول را به باشگاه پرتغالی بپردازد، محمد محبی را به عنوان بازیکن آزاد خریداری خواهد کرد.

با انتقال قطعی محمد محبی از باشگاه از سانتا کلارا، نظر این بازیکن نیز شرط است. محمد محبی با توجه به انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال می خواهد در این تیم بماند. با این حال، لحظه مهم و تعیین کننده برای محیبی، پرداخت 600 هزار یورو از سوی استقلال به باشگاه پرتغالی است.

محمد محبی که اکنون به بازیکن ثابت تیم ملی تبدیل شده است، دوست دارد این شانس را داشته باشد که به عنوان یکی از 11 بازیکن امیر کالا نویی در ادامه حضور در استقلال در جام ملت های آسیا، تیم ملی را همراهی کند. در روزهای آینده مشخص خواهد شد که آیا باشگاه استقلال می تواند محمد محبی را از باشگاه پرتغالی خریداری کند یا خیر…

دیدگاهتان را بنویسید