آیا استقلال فرانسه به دیدار فینال می رسد؟

آیا استقلال فرانسه به دیدار فینال می رسد؟

روزبه چسمی هافبک دفاعی با تجربه استقلال که یکی از مورد اعتمادترین بازیکنان فرهاد مجیدی برای دیدارهای سرنوشت ساز پیش رو بود، در دیدار مقابل شهر هودرو مصدوم شد. بازیکنی که در این فصل فرهاد مجیدی برای فرانسه کلید خورد و با جدایی سربازان از این تیم مدتی در دفاع میانی به میدان رفت.

کانال رسمی باشگاه استقلال در این خصوص اعلام کرد که کادر فنی و پزشکی در تلاش هستند تا ستاره این تیم را در دیدار هفته گذشته مقابل نفت مسجد سلیمان به ارمغان بیاورند تا سرمربی استقلال مطمئن باشد که تمام توان خود را دارد. اعداد و ارقام اما اخبار رسیده از اردوی استقلال نشان می دهد که این موضوع همچنان مبهم است.

در همین راستا از اعضای تیم استقلال شنیدیم که روزبه چشمی روزی دو بار فیزیوتراپی می شود که با تجویز کادر پزشکی برای رفع هر چه سریعتر تنش همسترینگ انجام می شود. لیزر درمانی و ماساژ درمانی از جمله برنامه های روزانه چشم است که در دستور کار وی قرار دارد تا احتمال بازگشت وی در کمتر از دو هفته افزایش یابد.

قبلاً گفته شد که یک چشم حداقل به 10 روز و حداکثر دو هفته زمان نیاز دارد تا بتواند به مسابقه بازگردد. این بازیکن در دقیقه 5 بازی مقابل شاهخودرو دچار رگ به رگ شدن همسترینگ شد و با همین شرایط 40 دقیقه در زمین ماند تا بین زبیر نیک نفس بین دو نیمه تعویض شود.

لازم به ذکر است؛ هفته آخر استقلال 7 خرداد در تهران مقابل نفت مسجد سلیمان برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید