آیا امین قاسمی نژاد عمدا به استقلال پنالتی داد؟

آیا امین قاسمی نژاد عمدا به استقلال پنالتی داد؟

حرکت عجیب گل گکهار مهاجم تیم فوتبال در محوطه جریمه و در وقت اضافه از سمت راست که منجر به یک پنالتی سه امتیازی برای استقلال شد، تردیدهایی را در مورد قصد بازیکن سابق آبی پوشان ایجاد کرد.

امین قسمی نژاد که چند فصل پیش از شهر خودرو به استقلال پیوست تا در خط حمله این تیم موثر باشد، نه تنها نتوانست برای آبی ها مفید باشد، بلکه خیلی زود از این تیم جدا شد و شاگرد امیر قلعه نویی شد. در تیم گل گهر. به آرامی

این بازیکن اگرچه نتوانست درخشش قبلی خود را در تیم جدید نشان دهد اما اعتماد قلعه نویی را جلب کرد و در دیدار هفته هفتم مقابل استقلال برای تیم سیرجانی به میدان رفت. اما یک حرکت عجیب در وقت اضافه و در محوطه جریمه شک و تردیدهایی را در مورد عمدی یا طبیعی بودن این حرکت ایجاد کرد.

برخی از اهالی فوتبال، ضربه قیچی قاسمی نژاد در محوطه جریمه میزبان در وقت اضافه را عمدی دانستند که اصلا نیازی به چنین واکنشی نبود. این اتهام به بازیکن گل گهر وارد شده که یکی از آرام ترین و محجوب ترین فوتبالیست های سال های اخیر بوده است اما هواداران پرشور تیم های رقیب سوالات دیگری را مطرح می کنند.

در حالی که بحث حرکت این بازیکن مورد بحث اهالی فوتبال است، برخی از هواداران پرسپولیس نسبت به باخت های پی در پی امیر گیل نویی مقابل استقلال ابراز تردید کرده اند. قلعه نویی در شرایطی این بازی را به استقلال واگذار کرد که نتوانست با تیم هایی که هدایت می کند، تیم سابقش را شکست دهد.

این به ابزاری برای انتقاد از هواداران رقیب تبدیل شد و گفتند اگر سرمربی پرسپولیس با تیمی متوسط ​​به سره پوشان ببازد متهم به نرمش با پرسپولیس است اما اگر یک سرمربی استقلالی چندین بازی متوالی را به تیم سابقش واگذار کند. ، هیچ اتفاقی نخواهد افتاد!

قلعه نویی به خاطر باخت های پیاپی مقابل استقلال مقصر شناخته شده است، اما کسانی که فوتبال را حرفه ای دنبال می کنند می دانند که این نتایج در فوتبال عادی است و شاید یک تیم شهرستانی نتواند یکی از تیم هایی که همیشه مدعی قهرمانی هستند را شکست دهد.

اما ابهام در این مورد زمانی بیشتر می شود که هواداران بدانند گل گهر در سال های اخیر میلیاردها دلار برای جذب بازیکن هزینه کرده و امیر کالا نوی نتوانسته با بهترین فوتبالیست های ایران به نتایج قابل قبولی دست پیدا کند. به همین دلیل چنین اتهاماتی را به او وارد می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید