آیا این اتفاق شگفت انگیز در پایان فصل برای پرسپولیس رخ خواهد داد؟

آیا این اتفاق شگفت انگیز در پایان فصل برای پرسپولیس رخ خواهد داد؟

یکی از بهترین خریدهای پرسپولیس در این فصل بدون شک یورگن لوکادیا بود. مهاجم هلندی به سرعت در پرسپولیس جا افتاد و توانست در 9 بازی 6 گل برای تیمش به ثمر برساند. نکته جالب اینجاست که تا این هفته و قبل از بازی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان، لوکادیا بهترین گلزن پرسپولیس در این فصل بود که در کنار او گئورگی گلسیانی، مدافع گرجستانی این تیم نیز 6 گل به ثمر رسانده بود اما گلزنی کرده بود. آن گل ها در بازی های بیشتر

گلسیانی در دیدار مقابل مس رفسنجان و در پنالتی به سود پرسپولیس موفق شد 3 امتیاز را برای تیمش به ثمر برساند و البته خودش هم 7 گل به ثمر رساند. این بازیکن اگرچه در دو رقابت لیگ برتر و جام حذفی این تعداد گل به ثمر رساند اما حالا آقای گل پرسپولیس در این فصل است.

گلچیانی با توجه به اینکه پنالتی اول پرسپولیس محسوب می شود و از گلزنی خوبی برخوردار است، می تواند تا پایان فصل به تعداد گل های خود بیفزاید و عنوان برترین گلزن پرسپولیس در این فصل را از آن خود کند. اتفاقی که در پایان فصل رخ خواهد داد بسیار عجیب خواهد بود. اینکه در حضور وینگرها و مهاجمان بسیار گران قیمت، یک مدافع بیشترین شانس را برای کسب عنوان بهترین گلزن فصل دارد!

دیدگاهتان را بنویسید