آیا بمب استقلال پیراهن قرمز پوشیده است؟

آیا بمب استقلال پیراهن قرمز پوشیده است؟

باشگاه استقلال در آخرین ساعات نقل و انتقالات تابستانی در نامه ای به سازمان لیگ و کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال خواستار حذف نام ارسلان مطهری از لیست این تیم شد تا قرارداد کاوه رضایی در سازمان لیگ ثبت شود و دریافت شود. یک کارت بازی برای این بازیکن

در چند روز گذشته سازمان لیگ در خصوص درخواست باشگاه استقلال مبنی بر حذف نام ارسلان مطهری از لیست این باشگاه توسط کمیته های اساسنامه استعلاماتی را مطرح کرد و پاسخ کمیته های مربوطه به درخواست باشگاه استقلال منفی بود و این موضوع با ارسال نامه ای اعلام شد. به باشگاه استقلال به این ترتیب آبی پوشان تا پایان نیم فصل نمی توانند بازیکن جدیدی از جمله کاوه رضایی را به لیست خود اضافه کنند.

کاوه رضایی که به دلیل مشکلات خانوادگی و مسکن در بلژیک نتوانسته بود با استقلال قراردادش را امضا کند، در آستانه جام جهانی بدون تیم می ماند. او که از پرسپولیس پیشنهاد دارد به نظر می رسد به آن باشگاه نزدیکتر است و احتمالا در تیمی بازی خواهد کرد که در سال منتهی به جام جهانی به قطر 2022 برود.

رضایی پیش از این 5 سال پیش از پرسپولیس پیشنهاد داشت و حتی تا عقد قرارداد هم پیش رفت، اما به دلیل عدم تمهیدات مالی، چرخشی 180 درجه ای انجام داد و راهی استقلال شد.

دیدگاهتان را بنویسید