آیا جدایی ریکاردو ساپینتو از استقلال کامل است؟

آیا جدایی ریکاردو ساپینتو از استقلال کامل است؟

ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال در شرایطی به این تیم پیوست که گفته می شد قصد دارد حداقل 2 فصل در این تیم فعالیت کند اما ظاهرا تمدید اولین قرارداد یک ساله و تمدید آن. برای سال دوم مشروط به انجام کلیه تعهدات باشگاه خواهد بود. تا زمانی که هیچ کدام از اینها برای ساپینتو اتفاق نیفتد!

در حالی که مدیر برنامه های ساپینتو نیز به شدت از تعهدات مالی باشگاه استقلال به سرمربی پرتغالی خود و عملکرد استقلال در پرداخت دستمزد ساپینتو از نوامبر 2022 – یعنی. پاییز 1401 – تا به امروز علاوه بر مشکلات مربوط به حق بیمه و موقعیت مکانی. آسکان به کادر مربیگری پرتغالی خود می گوید با شرایط قرارداد اصلی – که با مصطفی آگرلو مدیرعامل سابق استقلال نوشته شده بود – فاصله زیادی دارد – گفته می شود که ساپینتو خواهد رفت. این تیم پس از آخرین بازی فصل استقلال.

علاوه بر این افراد نزدیک به راهروهای باشگاه استقلال به اخباری مبنی بر احتمال جدایی ساپینتو از این تیم پس از پایان فصل اشاره کرده اند و زمزمه های جدیدی مبنی بر تمایل تیمی از امارات برای به خدمت گرفتن او مطرح شده است. اینکه این مربی با عملکرد خوب خود در تیم استقلال و ارائه بازی های هجومی – مدل مورد علاقه مدیران باشگاه های عرب – توسط تیمی از امارات انتخاب شد و به احتمال زیاد پس از پایان قراردادش با این تیم از استقلال جدا شد و شکایت از این باشگاه ثبت شده است. او برای گرفتن حق خود و مانند بسیاری دیگر از مربیان خارجی استقلال (شفر و استراماچونی) که به تیم های حاشیه خلیج فارس منتقل شده اند راهی امارات می شود.

اخبار تلفنی مدیر برنامه های سرمربی تیم استقلال نشان می دهد که او طبق معمول دنیای فوتبال حرفه ای مذاکرات اولیه را با کشور عربی خود آغاز کرده و با توجه به اینکه مطمئن است باشگاه استقلال او اکنون نمی تواند به تعهدات مالی خود در قبال ساپینتو عمل کند، پایان فصل جاری فوتبال در راه است و پس از آن ساپینتو برای عقد قرارداد با تیم امارات روی میز می نشیند.

از طرفی گفته می شود ساپینتو به دلیل علاقه هواداران استقلال به این مربی، اهمیت آرامش برای استقلال و اینکه او می خواهد بهترین نتایج را با این تیم در سال جاری کسب کند، از مدیر برنامه هایش خواسته است که در این مورد رسانه ای نکند. فصل جاری

ساپینتو دوست دارد استقلال فصل جاری لیگ برتر را با بهترین نتایج به پایان برساند تا با کارنامه درخشان و رزومه کامل به تیم بعدی منتقل شود.

دیدگاهتان را بنویسید