آیا جدایی ستاره استقلال لغو شد؟ نظر نکونام ناگهان عوض شد!

آیا جدایی ستاره استقلال لغو شد؟  نظر نکونام ناگهان عوض شد!

از خطای عارف غلامی در دربی دور دوم لیگ برتر که بگذریم، باید بگوییم که عارف غلامی یکی از بازیکنان خوب تیم استقلال در فصل گذشته بود و به نظر می رسد تصمیم حذف این بازیکن از فهرست استقلال یک تصمیم فنی نیست و شاید از جواد باشد.نکونام خواسته که برای فصل آینده به این بازیکن اعتماد نکنیم.

گلامی فصل گذشته با تصمیم این باشگاه از همراهی تیم استقلال در یکی از مسابقات محروم شد. در رویارویی با ذوب آخان به جای او محمدحسین مرادمند وارد تیم شد. اما یک اتفاق در باشگاه استقلال می تواند مدیران آبی را از تصمیمی که در مورد عارف گلمی گرفتند منصرف کند.

رافائل سیلوا مدافع برزیلی استقلال قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد و طبیعتا در فصل آینده جایی در ترکیب این تیم نخواهد داشت. در چنین شرایطی بهترین تصمیم حفظ عارف غلامی است. او که فصل گذشته بازی های زیادی برای استقلال انجام داد، حداقل می تواند چهره قابل اعتمادی برای استقلال روی نیمکت باشد.

به نظر می رسد تصمیم باشگاه استقلال برای کنار گذاشتن عارف غلامی یک تصمیم انضباطی باشد. اگر جواد نکونام بخواهد باشگاه می تواند با تعهداتی که از این بازیکن می گیرد او را در تیم نگه دارد. شاید عارف گلمی جای خود را به مدافع جدید بدهد. گفته می شود عارف آقاسی، هم تیمی عارف گلامی در تیم ملی جوانان یکی از گزینه های خرید جواد نکونام است. مدافعی که در تیم فولاد شاگرد جواد نکونام بود.

دیدگاهتان را بنویسید