شوک جدید برای نکونام و استقلال; آیا این ستاره لغو می شود؟

شوک جدید برای نکونام و استقلال;  آیا این ستاره لغو می شود؟

کوین یاماگا که فصل گذشته قرارداد خود را با آبی ها به مدت 2 فصل تمدید کرد و همین موضوع باعث شد تا استقلالی ها نگران تمدید قرارداد یاماگا در بازار تابستانی نباشند، 60 هزار دلار از مطالبات فصل گذشته خود را دریافت نکرده است. نکته مهم این است که طبق قراردادی که بین یمگا و استقلالی ها منعقد شده است، باشگاه تهرانی موظف است قبل از شروع لیگ بیست و سوم مبلغ 100 هزار دلار به عنوان پیش پرداخت برای فصل جدید به کوین یامگا پرداخت کند که این اتفاق رخ نداد.

ستاره فرانسوی استقلال از عدم وصول مطالبات خود به باشگاه خبر داده و گفته می شود استقلال تا 28 تیرماه فرصت دارد طلب 160 هزار دلاری کوین یاماگا را که معادل حدود 8 میلیارد تومان است، پرداخت کند. مدیرعامل جدید استقلال قرار است تا پایان امروز معرفی شود و به نظر می رسد یکی از اولویت های کاری مدیرعامل جدید آبی ها پرداخت مطالبات کوین یاماگا باشد زیرا در صورت عدم پرداخت مطالبات یاماگا، ستاره فرانسوی می تواند قراردادش را از 29 جولای فسخ کند. !

جواد نکونام برنامه ریزی دقیقی برای استفاده از کوین یمگا در ترکیب خود انجام داده و همین موضوع اخطار یمگا به باشگاه باعث نگرانی سرمربی استقلال شده است. یمگا در دو فصل گذشته، چه با سرمربیگری فرهاد مجیدی و چه با ریکاردو سا پینتو، به جای بازی در پست وینگر راست، مدافع راست استقلال بوده است، اما گفته می شود جواد نکونام ذهنیت متفاوتی با یامگا دارد. او نمی خواهد او را به عنوان گارد راست به زمین بفرستد.

با توجه به قدرت بدنی و سرعت کوین یمگا، نکونام به فکر اعزام او به زمین در فاز هجومی است و گفته می شود در این زمینه سرمربی استقلال در تلاش است تا از صالح حردانی و کوین یمگا همزمان در سمت راست استفاده کند. سمت. ترکیب تیم؛ هاردانی در پست دفاع راست و یاماگا در پست بال راست. البته در صورت ابقای مهدی کایدی و محمد محبی و با توجه به جذب مهرداد محمدی، احتمال تغییر برنامه نکونام وجود دارد، اما تاکنون خبری از دائمی شدن قرارداد کایدی و محبی نیست و همین مشکل باعث شده تا استقلالی ها تغییر کنند. سرمربی تیم قصد دارد تغییرات چشمگیری در ترکیب تیمش ایجاد کند

دیدگاهتان را بنویسید