شوک بزرگ به استقلال؛ آیا جدایی این ستاره قطعی شد؟

شوک بزرگ به استقلال؛  آیا جدایی این ستاره قطعی شد؟

حسین زاده بدون شک یکی از بهترین بازیکنان استقلال در فصل گذشته بود. این بازیکن 21 ساله که قبل از حضور مصطفی آجورلو در راس باشگاه استقلال با نظر فرهاد مجیدی از سایپا به جمع آبی ها پیوست و توانست نقش زیادی در قهرمانی این تیم ایفا کند. حسین زاده خود را منحصرا به عنوان وینگر یا هافبک هجومی معرفی کرد و با همین عملکرد به تیم ملی بزرگسالان دعوت شد و حتی دقایقی مقابل الجزایر به میدان رفت.
در مورد حسین زاده هم قرار بود او به دلیل قرارداد طولانی مدتش با استقلال در آبی پوشان بماند اما در نهایت مشخص شد در قراردادش بندی وجود دارد که بر اساس آن می تواند با دریافت مبلغی به فوتبال اروپا برود. با توجه به اینکه حسین زاده یکی از اولین بازیکنانی بود که در فصل پیش از استقلال حضور داشت، قرارداد او در دوران احمد مددی با این تیم منعقد شد. مدیرعامل سابق استقلال، حسین زاده را نیز در این قرارداد قرار داد که بر اساس آن، در صورت وجود پیشنهاد اروپایی، به راحتی می تواند با پرداخت 250 هزار دلار به باشگاه استقلال، قرارداد را فسخ کند.

پیشنهاد مالی بالا
حالا همه چیز دست حسین زاده است و جدایی نهایی او خبر خوبی برای آبی های پایتخت نیست. جالب اینجاست که مدیران استقلال به دلیل درخشش حسین زاده در صدد افزایش قرارداد این بازیکن هستند اما این هم او را راضی به ماندن نمی کند. یکی از مدیران استقلال گفت: ما در این چند روز تمام کارهای لازم را انجام دادیم و می دانیم که ارزش حسین زاده هم بالاست. حتی از نظر مالی هم مشکلی نداریم که این بازیکن را راضی کنیم اما واقعیت این است که او قصد جدایی دارد و به ما گفته که می خواهد در اروپا فوتبال بازی کند. با این شرایط استقلال سخت تلاش می کند تا حسین زاده را حفظ کند اما مطمئن باشید مدیرعامل باشگاه تا آخرین لحظه تلاش می کند نظر حسین زاده را تغییر دهد.

دیدگاهتان را بنویسید