آیا دولت معوقات معلمان را پرداخت می کند؟

آیا دولت معوقات معلمان را پرداخت می کند؟

تاخیر در پرداخت حقوق معلمان در روزهای پایانی سال در فضای مجازی خبرساز شده است، این در حالی است که زمزمه هایی مبنی بر عدم پرداخت حقوق معوقه معلمان نیز شنیده می شود که با اطلاعیه وزارت ارشاد تکذیب شد. تحصیلات.

در همین راستا، وزارت آموزش و پرورش با صدور پیامی اعلام کرد: طی روزهای آتی براساس توصیه رئیس جمهور در جلسه شورای دولت در خصوص پرداخت مابه التفاوت جبرانی معدل معلمان تصمیم گیری و اقدام خواهد شد. .

همچنین یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش روز سه شنبه ۱۰ فروردین گفت: شب گذشته با دستور رئیس جمهور و اقدامات بعدی معاون اول رئیس جمهور، موضوع پرداخت حقوق معلمان در دستور کار قرار گرفت. و بانک های عامل موظف شدند تا زمان پرداخت حقوق فرهنگیان فعالیت خود را متوقف نکنند.

نوری یادآور شد: بر اساس دستور رئیس جمهور روز شنبه یا یکشنبه هفته آینده جلسه ای با محمد محبر معاون اول رئیس جمهور برگزار می شود و نتیجه این جلسه زمان پرداخت معوقات را مشخص می کند.

مصطفی بابایی، رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش شامگاه دوشنبه (18 فروردین) در تماس تلفنی درباره آخرین وضعیت پیگیری درخواست های معلمان گفت: در سه روز گذشته 9 جلساتی با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر آموزش و پرورش، رئیس سازمان برنامه و بودجه، امشب ۲ جلسه دیگر با معاون اول و رئیس دفتر رئیس جمهور برگزار شد.

و افزود: در این 2 جلسه موارد مربوط به معوقات فرهنگیان به صورت جدی بررسی شد و پیگیری این موضوع با جدیت ادامه دارد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: امیدواریم در روزهای آینده نتایج خوبی حاصل شود و نتیجه بازرسی ها و لحظه پرداخت معوقات به معلمان را اعلام کنیم.

بابایی در پایان از مساعدت و حمایت رئیس سازمان برنامه و بودجه در این زمینه تشکر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید