نحوه پرداخت معوقات در رتبه بندی معلمان جدیدالورود و معلمان بازنشسته

نحوه پرداخت معوقات در رتبه بندی معلمان جدیدالورود و معلمان بازنشسته

روز جدید نحوه پرداخت معوقات در رتبه بندی معلمان جدیدالورود و معلمان بازنشسته را در ادامه مشاهده کنید.
نماینده مردم حلال و کوثر در مجلس گفت: در حال حاضر 830 هزار معلم در کشور مشمول طرح رتبه بندی معلمان هستند و در نظر داریم بدهی های معوق معلمان را در اسرع وقت پرداخت کنیم.

سید غنی نظری خانقاه ظهر امروز در دیدار با امام جمعه حلال اظهار کرد: در حال حاضر 830 هزار معلم در سراسر کشور مشمول طرح رتبه بندی معلمان هستند و در نظر داریم حقوق معلمان معوق را که شامل معلمان جدید و معلمان بازنشسته می شود، پرداخت کنیم. بازنشستگی شامل رتبه بندی می شود.

وی گفت: اگرچه در اجرای این طرح تأخیر و تأخیر وجود داشته است، اما در تلاش هستیم تا پس از تصویب این طرح هرچه سریعتر شاهد اجرای این طرح باشیم که از شهریور سال گذشته ابلاغیه ها صادر و اجرایی شود. ، و وجود دارد ما شاهد حل مشکلات موجود در این حوزه خواهیم بود.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس گفت: ساخت 9 مدرسه در مناطق شهری و روستایی در دستور کار قرار دارد تا بتوانیم برنامه ریزی های لازم را برای بهبود وضعیت مدارس شهرستان داشته باشیم و با برنامه ریزی در این زمینه تمام اهداف ما در عمل است.

نظری حنگه گفت: احترام به جایگاه و ارزش معلم در جامعه بیش از هر موضوع دیگری باید مورد توجه قرار گیرد چرا که نقش معلم در تربیت فرزندان و نسل جدید جامعه بسیار مهم و تاثیرگذار است و پیشرفت و موفقیت در حال انجام است. به دانش آموزان هر کسی. پنهان نخواهد ماند و تمام تلاش ما برای رسیدن به اهداف مورد نظر باید مستمر باشد.

وی افزود: انتظار ما از مسئولان و دستگاه های اجرایی این است که از توسعه مدارس و حوزه آموزشی در جامعه برای تبدیل شدن به موضوعی نهادینه و رفع مشکلات و موانع موجود در این حوزه حمایت کنند که به نوبه خود مهم است. مورد غفلت قرار نگیرد

دیدگاهتان را بنویسید