معوقات رتبه بندی معلمان بازنشسته واریز شد

وی افزود: افرادی که در بازنشستگی 31 شهریور 1400 تا پایان سال 1401 بازنشسته شده اند، با توجه به عدم صدور حکم انتخاب شغل از سوی آموزش و پرورش برای آن دسته از بستگان با اعمال رتبه بندی در زمان جذب در محل کار، پرونده این عزیزان را تشکیل می دهند. به صندوق بازنشستگی کشوری نیز واگذار شده است.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری وی با بیان اینکه در مجموع 50 هزار و 477 نفر واجد شرایط دریافت معوقات هستند، گفت: این رقم به دلیل تناسب معوقه در اجرای این قانون (تناسبی)، یعنی از 31 شهریور 1400 تا پایان، به طور میانگین 37 میلیون و 200 هزار تومان است. سال 1402

وی ادامه داد: صندوق بازنشستگی کشوری بابت معوقات سه ماهه مهر، آبان و آذر ماه سال 1402 به طور متوسط ​​6 میلیون و 645 هزار تومان به حساب این تعداد مشمولان واریز می کند که این رقم متوسط ​​است و ممکن است برخی افراد. کمتر یا بیشتر از این تعداد دریافت کنید.

مسکنی تاکید کرد: این پرداخت ها تا پایان سال به صورت ماهانه و تا پایان و تسویه معوقات بستگان با اعتبار لازم و مساعدت سازمان برنامه و بودجه ادامه خواهد داشت.

به گفته وی، در این فرآیند با توجه به لزوم صدور احکام اصلاحی با ضرایب از سال های بعد، بیش از 114 هزار دستور اصلاحی برای مشمولان صادر شد که در سایت صندوق بازنشستگی کشوری قابل دسترسی و مشاهده است.