آیا راهزن پرسپولیس علیه تیم یحیی طلسم خواهد کرد؟

آیا راهزن پرسپولیس علیه تیم یحیی طلسم خواهد کرد؟

در آستانه آغاز بازی های لیگ بیست و دوم، اضافه شدن لوسیانو پریرا (شیمبا) به خط حمله مس رفسنجانی و تغییراتی که محمد ربیعی در ترکیب بازیکنانش با تعویض مهاجم دوم ایجاد کرد، گمانه زنی هایی مبنی بر ایجاد این بازیکن وجود دارد. یک خط حمله زهرآگین در خط تیراندازی نارنجی پوش رفسنجانی، اما در پایان هفته هشتم، ماجرا به شکل دیگری درآمد.

البته شیمبا که از فولاد خوزستان به مس پیوسته بود توانست رضایت کادر فنی را جلب کند و با گلزنی و گرفتن پنالتی تا حدودی به وظیفه خود عمل کند اما منشأ ماجرا متفاوت و کمی نگران کننده است.

گادوین منشا در ابتدای لیگ بیست و یکم از گلگهر سیرجان به مس رفسنجان پیوست و خیلی زود توانست خود را با شرایط تیم جدید وفق دهد و در پایان فصل با 14 گل عنوان آقای گل را از آن خود کرد. هشتمین لیگ برتر هنوز گل نزده است.

البته اگر نگاهی اجمالی به موقعیت هایی که او در آن 8 بازی از دست داد بیاندازیم، متوجه می شویم که شاید اگر دقت بیشتری می کرد، می توانست به جای لوکادیا که 4 گل زده و در صدر است، آقای گل مسابقات شود. در جدول گلزنان برتر او تاکنون 2 پنالتی از دست داده و دو موقعیت تک به تک مقابل نفت آبادان و تراکتورسازی (دو بازی اخیر مس رفسنجان) داشته است و پرسپولیس در صدر جدول گلزنان قرار داشت.

مس رفسنجان با پیروزی مقابل تراکتورسازی با سه امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و حالا روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی برای دیدار با پرسپولیس آماده می شود. دیداری که اگر با گل همراه شود یکی از مهم ترین دغدغه های کادر فنی مس رفسنجان برای حضور بهتر و قدرتمندتر در لیگ بیست و دوم را برطرف می کند.

دیدگاهتان را بنویسید