سرمربی استقلال قول داد؛ انتقال راهزن از پرسپولیس به استقلال نهایی شد

سرمربی استقلال قول داد؛  انتقال راهزن از پرسپولیس به استقلال نهایی شد

با بازگشت ساپینتو به ایران، مذاکرات فشرده ای برای بستن تیمی قدرتمند بین این سرمربی و مدیران اجرایی باشگاه آغاز شده و طبق شنیده ها، این سرمربی از روز گذشته جلساتی را با مدیران این باشگاه در این راستا آغاز کرده است. این در حالی است که شنیده ها حاکی از آن است که در روزهای آینده بازیکنانی مانند کاوه رضایی، محمد محبی و سیدمحمد حسینی به همراه یک هافبک خارجی از استقلال به خدمت گرفته خواهند شد تا کار نقل و انتقالات این تیم تکمیل و ترکیب شود. بازیکنان این تیم مشخص و نهایی خواهد شد.

البته برخی گمانه زنی ها حاکی از آن است که ساپینتو قصد دارد یک هفته یا بیشتر تمرینات را تماشا کند تا فضا را به صورت واقع بینانه و با توجه به فضای ذهنی خود از نظر تداوم اتفاقات در بازار نقل و انتقالات ارزیابی کند، هرچند در این زمینه به نظر می رسد که اکثر موارد در نظر گرفته شده خروجی ها؛ از آنجایی که حدود 9 بازیکنی که به صورت قرضی راهی تیم های دیگر شده اند، قرار است با شروع تمرینات به اردوی آبی ها برگردند و حالا سرمربی پرتغال باید کیفیت این دسته از بازیکنان را بسنجد تا در صورت عدم تناسب با پازل تاکتیکی او، او باید جایگزین آنها را در نظر بگیرد گروهی از مردم باشید.

این در حالی است که هنوز تکلیف این دو بازیکن با استقلال نهایی نشده است. اولی محمد نادری است که گفته می شود در روزهای آینده تصمیم نهایی را در مورد او خواهد گرفت و ساپینتو حرف اول و آخر را برای آوردن این مدافع خواهد زد و دیگری عارف غلامی است که در حال حاضر روسری بر سر دارد. و سرپوش به دلیل پیشنهاداتی که با چند تیم عربی دارد.مذاکره

با توجه به استقامت سیلوا و بازگشت مرادمند و از طرفی دو بازیکن در جناح چپ استقلالی ها، گفته می شد آبی ها از خرید نادری منصرف شده اند، اما به هر حال سیستم دفاعی 4 استقلالی در این بازی قرار دارد. به طوری که نادری بهتر از جلالی و سلمانی است و می تواند در این سیستم برای آبی ها کارساز باشد.

البته ادامه همراهی جلالی با آبی ها هنوز مشخص نیست و اگر جلالی با توافق مدیران قبلی استقلال و سایپا که در حال حاضر نقض شده مجبور به بازگشت به سایپا شود، قطعا نادری در سبد خرید آبی ها خواهد بود و مذاکرات با او ادامه خواهد داشت.will یکی از مدیران استقلال در یک جلسه خصوصی در خصوص نادری اعلام کرد که مذاکرات با نادری نهایی شده و این بازیکن به زودی استقلالی خواهد شد.

مدت هاست اخباری مبنی بر احتمال جذب نادری توسط استقلال شنیده می شد، هرچند سقوط تیم این بازیکن از لیگ ترکیه به لیگ دسته اول و علاقه او به پیوستن مجدد به استقلال رنگ جدی تری به گمانه زنی ها داد اما تا به امروز هیچ اتفاق جدیدی نیفتاده است هرچند شنیده می شود مدافع سابق استقلال انگیزه های مثبتی به باشگاه داده و مذاکرات نهایی طرفین به زودی انجام خواهد شد.

گفته می شود عارف غلامی که ابتدا از سوی پرتغالی ها به عنوان مشتری اش مطرح می شد، مورد توجه جدی العربی قطر و مهرداد محمدی قرار گرفته بود، اما با پیشنهاد مالی قطری ها نه چندان دور از استقلال، غلامی نیز تصمیم گرفت در تهران بماند. سال جام جهانی است و کار را با استقلال دنبال کنیم تا به چشم بیاید.

البته برخی تلاش‌های بازاریابی غلامی و مدیر برنامه‌هایش، پیشنهاد استقلالی را چشمگیرتر کرد، به این معنی که ماندن عارف غلامی سود مالی بیشتری برای او (نسبت به فصل گذشته) خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید