بازیکن استقلال قول قهرمانی داد که پولش را نخواهی داد؟

بازیکن استقلال قول قهرمانی داد که پولش را نخواهی داد؟

علی چینی بازیکن و مربی سابق استقلال درباره وضعیت فعلی استقلال و مشکلات مالی آن گفت: متاسفانه مشکل مالی همیشه در فوتبال ایران وجود داشته است. این نه تنها شامل فوتبال، بلکه در سایر ورزش ها نیز می شود. چون مسئولان نگاه حرفه ای به این ورزش ندارند.

وی افزود: این نشان دهنده کمبود مدیرانی است که ورزش را بشناسند و با آن آشنا باشند. وقتی وزیری در یک وزارتخانه یک واحد درسی در آن رشته در دانشگاه نخوانده باشد، اما وزیر شده باشد، بهتر از این نمی شود. فوتبال هم از این قاعده مستثنی نیست، به خصوص استقلال که توسط دولت اداره می شود.

بازیکن قدیمی استقلال افزود: درود بر ساپینتو که با دل بازیکنان صحبت کرد و از آنها حمایت کرد. فوتبالیست ها بابت پولی که به دست می آورند مالیات می پردازند و باید حرفه ای زندگی کنند. آنها همچنین مسئول خانواده خود هستند. در این شرایط پول گرفتن نمی توانند برای خود چیزی بخرند، اگر بخرند پیش پرداخت می گیرند و چون توان پرداخت آن را ندارند مجبور می شوند زیر قیمت بفروشند. اینها مشکلاتی است که هیچکس نمی بیند.

چین که از اعتصاب اخیر بازیکنان استقلالی مطلع بود، افزود: درست است که برخی از فوتبالیست ها زندگی متوسطی دارند اما این بدان معنا نیست که نباید به حقوق خود دست یابند. . خطر قطع نخاع وجود دارد. آنها خطر ضربه مغزی را دارند. او با شکستگی پا، دررفتگی زانو، پارگی طحال و هزار و یک مشکل دیگر، حق دارد پولش را از باشگاه بخواهد.

وی درباره اینکه گفته می شود بازیکنان استقلال به دلیل دوم شدن تیمشان در جدول رده بندی مطالبات خود را دارند، گفت: در قرارداد بازیکنان آمده است که قطعا تیم را قهرمان می کنیم؟ قهرمان شدن، گل زدن یا پاس گل دادن یک سری گزینه دارد که به قراردادها اضافه می شود. اما اصل قرارداد برای بازیکن مانند قرارداد کارگر کارخانه است که باید دستمزدش را پرداخت کرد.

سرمربی سابق استقلال درباره تاثیر منفی این اتفاقات برای استقلال در آستانه دربی توضیح داد: سال هاست که این اتفاقات همیشه در آستانه مسابقات مهم رخ می دهد و شاهد چنین اعتصاب هایی هستیم که نمی خواهم اعتصاب های خارج از آن را اعلام کنم. احترام به استقلال

وی همچنین با تمجید از ساپینتو که گفت: باشگاه باید به بازیکنان پول بدهد تا شرمنده خانواده خود نشوند، گفت: آفرین به سرمربی استقلال که از بازیکنانش حمایت کرد. معمولا در چنین مواقعی مربیان ایرانی به پای مدیرعامل و باشگاه می افتند اما ساپینتو ثابت کرد که ترسو نیست و هوای تیمش هست که جلوی مدیرعامل از حقوق فرزندانش دفاع کرد.

چانی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم در تعطیلات پیش رو و با رفع مشکلات مالی مکرر استقلال به موقع خود را برای دربی آماده کند و با قدرت برای تصاحب بالای جدول برای کسب 6 امتیاز وارد این بازی شود. .

دیدگاهتان را بنویسید