حمله به ستاره یحیی و پرسپولیس: باید پولش را بگیرد و برود

حمله به ستاره یحیی و پرسپولیس: باید پولش را بگیرد و برود

رحیم یوسفی بازیکن سابق پرسپولیس درباره تساوی دو تیم پرسپولیس و پیکان گفت: متاسفانه این سبک بازی پرسپولیس ربطی به نام و سابقه این تیم ندارد. تیممان را مقابل پیکان طوری دیدیم که به نظر می رسید بازیکنان محدود هستند و فوتبال تازه همیشگی خود را بازی نمی کنند.

وی افزود: البته وینگرها سانترهایی به سمت دروازه می فرستادند اما کسی نبود که از آنها استفاده کند. نمی دانم چرا عبدی یا پاکدل از ابتدا در ترکیب نبودند، اما وقتی مهاجمان خارجی به هر دلیلی در دسترس نیستند، باید از بازیکنان متخصص در پست فوروارد استفاده کرد. اما شاید آماده نبودند. با این حال مهدی عبدی مهاجم است و در آن پست بازی کرده است.

بازیکن قدیمی پرسپولیس درباره حضور عالیشاه در خط حمله پرسپولیس گفت: این بازیکن در فصول اخیر برای پرسپولیس دردسرساز بوده است اما حالا به نظر می رسد کارایی لازم را در خط حمله خود ندارد و شاید با توجه به. به علی پروین باید یواش یواش پول را جمع کند و برود. متأسفانه بازیکنان پرسپولیس در این دیدار بیش از آنکه به فکر گلزنی باشند به حفظ توپ علاقه داشتند. این زمانی است که شما سه گل جلوتر هستید، نه زمانی که بازی 0-0 مساوی است و ممکن است تیم شما گل را باز کند.

وی ادامه داد: در همان جام جهانی و بازی فینال آرژانتین مقابل فرانسه، هم تیمی های لیونل مسی را دیدیم که با وجود برتری 2-0، اما در نیمه دوم اجازه نداد فرانسه به آن سمت بازی برسد. میدان.” چون می دانستند اگر برگردند حریف گل می زند. پرسپولیس گاهی آنقدر عقب می افتاد که تقریباً فرو می ریخت. شانس آوردیم، تیرش خوب نبود وگرنه پرسپولیس می باخت.

پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: متاسفانه سطح فوتبالی که این روزها از سوی پرسپولیس ارائه می شود با سطح واقعی فوتبال این باشگاه متفاوت است. این می تواند در هفته آینده و بازی مقابل گل گهر خطرناک باشد. پرسپولیس اگر به همین سبک مقابل شاگردان امیر کالا نویی بازی کند ممکن است در خطر باخت باشد.

یوسفی درباره عملکرد بیرانوند مقابل پیکان گفت: قبل از بازی گفتم بیرانوند خوش اندام ترین بازیکن پرسپولیس بود اما اینکه بگوییم بهترین بازیکن پرسپولیس دروازه بان آنها بوده اشتباه است!

وی در پایان خاطرنشان کرد: به نظر می رسد وضعیت روحی یحیی گل محمدی برای هدایت پرسپولیس چندان مناسب نیست. او کمی گیج است و این روحیه و وضعیت روحی او کاملا به تیم منتقل شده است و می توان آن را در عملکرد بازیکنانی که روحیه و طراوت گذشته را ندارند، مشاهده کرد. امیدوارم هر چه زودتر وضعیت روحی و روانی او بهتر شود و بتواند دوباره مانند گذشته در خدمت پرسپولیس باشد.

دیدگاهتان را بنویسید