آیا زیدان سرمربی کریس رونالدو می شود؟

آیا زیدان سرمربی کریس رونالدو می شود؟

عملکرد ضعیف منچستریونایتد در هفته های اخیر و شکست بدون گل تیم هایی مانند لسترسیتی و لیورپول، اخراج اوله گونار سولسشر سرمربی نروژی را طلب کرده است. با وجود جذب ستاره های بزرگ و گران قیمت در فصل تابستان، نتایج این فصل “شیاطین سرخ” اصلا خوب نبود و به نظر می رسد هفته های پایانی حضور اوله گونار سولشیر را روی نیمکت منچستریونایتد سپری می کنیم. . زین الدین زیدان و آنتونیو کونته به عنوان دو گزینه اصلی برای جانشینی سولسایر معرفی شده اند.

اما ESPN گزارش داد که سرمربی سابق رئال مادرید تمایلی به حضور روی نیمکت یونایتد نداشته و زین الدین زیدان از لیست حذف شده است.

زین الدین زیدان تا پایان این فصل قصد هدایت هیچ تیمی را ندارد و در بهترین حالت در تابستان 2022 شاهد بازگشت او به دنیای مربیگری خواهیم بود.

همچنین این احتمال وجود دارد که زین الدین زیدان تا این لحظه با فدراسیون فوتبال فرانسه به توافق برسد و از پایان جام جهانی 2022 روی نیمکت این تیم حضور داشته باشد.به نظر می رسد جام جهانی بعدی آخرین توقف دیدیه دشان در فرانسوی ها باشد. رختکن و از زیدان به عنوان جدی ترین معاون او نام برده می شود. در هر صورت قطعا شاهد حضور سرمربی پرافتخار رئال مادرید روی نیمکت یونایتد نخواهیم بود و در این مقطع به نظر می رسد آنتونیو کونته بیشترین شانس را برای بازگشت به لیگ برتر انگلیس و قبول این سمت دارد.

زیدان در طول مدت حضورش در رئال مادرید سه بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است و در تقریباً پنج سال هدایت خود به افتخارات بزرگی در قدرت دست یافته است و هنوز هم به عنوان یکی از بزرگترین مربیان تاریخ فوتبال از او یاد می شود.

دیدگاهتان را بنویسید