هشدار عجیب کریس رونالدو به یونایتد

هشدار عجیب کریس رونالدو به یونایتد

منچستریونایتد در چند ماه اخیر نتایج خوبی کسب نکرده و بسیاری از کارشناسان و بازیکنان سابق از عملکرد کریستیانو رونالدو انتقاد کرده و او را عاملی برای هرج و مرج در رختکن یونایتد می دانند.

علیرغم پیروزی 3-1 اخیر منچستریونایتد مقابل برنتفورد، رونالدو از تعویض او در دقیقه 71 عصبانی بود و همین موضوع پس از پایان بازی انتقادات زیادی را از سوی او به همراه داشت.

با این حال، لوئیس ساها، هم تیمی سابق رونالدو در منچستریونایتد از او حمایت کرد و گفت بازیکنان یونایتد باید به کریس گوش دهند و از او یاد بگیرند. ساها گفت: “اگر بازیکنی حق دارد در رختکن صحبت کند، او کریستیانو رونالدو است.” بسیاری از این بازیکنان جوان هنوز نتوانسته اند تاثیر خود را در تیم نشان دهند. آنها چیزی در مورد خود ثابت نکرده اند. شاید چند بازی ملی داشته باشند اما چه برد و چه افتخاری داشتند؟ به عنوان یک بازیکن، اگر نمی توانید انتقاد را بپذیرید، این اصلا طبیعی نیست، زیرا رونالدو این را برای کمک به پیشرفت سایر بازیکنان می گوید. او می خواهد در زمانی که در منچستر است جام را به دست بیاورد و می داند چگونه این کار را انجام دهد، بنابراین بازیکنان جوان باید به حرف او گوش کنند. نمی گویم بازیکنان او را خدا بدانند، اما یادشان باشد که او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان است. آنها باید به حرف او گوش کنند، باید با تمرین هایی مثل او سخت کار کنند، باید هفته به هفته روی پیشرفت تمرکز کنند، باید متواضع باشند، باید سخت کار کنند و باید ساکت شوند و خفه شوند!

ساها از سال 2004 تا 2008 با رونالدو در منچستریونایتد بازی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید