رونالدو یونایتد را شوکه کرد

رونالدو یونایتد را شوکه کرد

وبسایت فوتبال اسپانیا به نقل از منابع Football Inside مدعی شده است که ممکن است کریستیانو رونالدو در پایان فصل با حضور در رئال مادرید همه را شگفت زده کند.

رونالدو تابستان گذشته یوونتوس را ترک کرد و به منچستریونایتد پیوست و حالا احتمالا از اولدترافورد به سانتیاگو برنابئو بازخواهد گشت.

رونالدو در این فصل 12 گل برای شیاطین سرخ به ثمر رسانده و مهره کلیدی این تیم بود اما حضور رالف رنگنیک حضور او در ترکیب اصلی را زیر سوال برده است. او مطمئن نیست که فصل آینده جایی دائمی در شیاطین سرخ وجود خواهد داشت یا خیر. رونالدو تا سال 2023 با منچستریونایتد قرارداد دارد اما ماندن تا پایان قرارداد بستگی به شرایط دارد.

رونالدو گل های درخشانی در مادرید زد و با 450 گل بهترین گلزن این باشگاه بین سال های 2009 تا 2018 شد. او همچنین روابط خوبی با کارلو آنچلوتی دارد که احتمال بازگشت او به مادرید را افزایش می دهد. اما لازم به ذکر است که در فوریه 2022 کریستیانو 37 ساله می شود و با اینکه از نظر بدنی آماده است، بازیکن درخشان سال های گذشته نیست.

این خبر پس از آن منتشر شد که قبل از اخراج اولهگنار سولشایر گفته شد که رونالدو تصمیم گرفته از منچستریونایتد بازنشسته شود و پس از بازنشستگی در همان شهر زندگی کند.

دیدگاهتان را بنویسید