راز حضور رونالدو در یونایتد فاش شد

راز حضور رونالدو در یونایتد فاش شد

رونالدو تابستان امسال پس از سه سال حضور در یوونتوس، یوونتوس را ترک کرد و به اولدترافورد بازگشت و برای منچستریونایتد بازی کرد.

پیش از قطعی شدن این انتقال، شایعاتی مبنی بر حضور فوق ستاره پرتغالی در منچسترسیتی به گوش می رسید و صحبت هایی نیز صورت می گرفت اما این اتفاق رخ نداد تا اینکه اسطوره یونایتد به این تیم بازگشت.

نانی که پیش از این برای پرتغال و منچستریونایتد بازی می کرد، در مورد پیامی که قبل از بازگشت برای رونالدو ارسال کرده بود، به اتلتیک گفت: من اولین کسی بودم که به او گفتم اگر می خواهد. اگر به انگلیس برگردد باید به منچستریونایتد برود. بهش گفتم اگه میخوای بری یونایتد رو انتخاب کن! “این بهترین چیزی است که می تواند اتفاق بیفتد!”

او گفت: “من همیشه بازی یونایتد را تماشا کرده ام، اما اکنون شرایط خاص تر شده است زیرا کریستیانو آنجاست.” وقتی این خبر را دیدم، متوجه وضعیتی که او در یوونتوس با آن مواجه است، شدم و فکر کردم جایی بهتر از یونایتد برای او وجود ندارد. “می دانستم که این اتفاق خواهد افتاد.”

نانی بین سال های 2007 تا 2015 پیراهن یونایتد را بر تن کرد و در حال حاضر در لیگ فوتبال آمریکا بازی می کند. این بازیکن 34 ساله احتمال بازگشت به یونایتد را رد نکرد و گفت: شاید بتوانم یک سال دیگر برگردم، به تیم کمک کنم قهرمانی را کسب کند و دوباره آنها را ترک کنم.

دیدگاهتان را بنویسید