خطر کاهش قابل توجه دستمزد کریستیانو رونالدو در یونایتد

خطر کاهش قابل توجه دستمزد کریستیانو رونالدو در یونایتد

در صورتی که منچستریونایتد نتواند در فصل آینده به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند، دستمزد ستاره کریستیانو رونالدو حدود 25 درصد کاهش می یابد.

این فوق ستاره 36 ساله که در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی از یوونتوس به منچستریونایتد آمده بود، در 23 بازی برای این تیم 14 گل به ثمر رساند.

اما نتایج یونایتد خوب نبود و با پیشرفت مسابقات اوضاع بدتر شد تا جایی که سرمربی تیم اولگنار سولشر اخراج شد. با آمدن رالف رنگنیک سرمربی جدید، نتایج “شیاطین سرخ” بهبود نیافته و اکنون یونایتد با دو امتیاز اختلاف نسبت به وستهم رده چهارمی و یک بازی در رده هفتم لیگ برتر قرار دارد.

با این حال، آرسنال و تاتنهام دو رقیب اصلی برای کسب رتبه چهارم لیگ قهرمانان اروپا هستند که بازی های کمتری نیز نسبت به یونایتد انجام داده اند. در شرایطی که سه تیم از منچسترسیتی، لیورپول و چلسی خواهان کسب سه سهمیه اول هستند، رقابت برای کسب سهمیه چهارم ادامه دارد.

از آنجایی که منچستریونایتد در سال آینده موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نمی شود، حقوق هفتگی او به مبلغ 522 هزار دلار کاهش می یابد. سایت ورزشی در این صورت به گفته رونالدو با شرایط جدید به 390 هزار دلار در هفته کاهش می یابد.

رونالدو در یوونتوس 678 هزار دلار دستمزد داشت و با پیوستن به منچستریونایتد با کاهش دستمزد موافقت کرد اما مشخص نیست که آیا با شرایط جدید موافقت خواهد کرد یا خیر. اگر این اتفاق بیفتد، او موقعیت خود را به عنوان پردرآمدترین بازیکن تیم از دست خواهد داد و داوید دخیا، دروازه بان اسپانیایی یونایتد با 509 هزار دلار در هفته، بالاترین دستمزد را در تیم خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید