بارسلونا به دنبال خرید جانشینی برای کریس رونالدو است

بارسلونا به دنبال خرید جانشینی برای کریس رونالدو است

ژائو فلیکس در سال 2019 با شکستن رکورد نقل و انتقالات و امضای قراردادی به ارزش 126 میلیون یورو از بنفیکا به اتلتیکو مادرید پیوست. با این حال این فوتبالیست 22 ساله نتوانست پشتکار خوبی در تیم داشته باشد و عملکرد درخشانی از خود به نمایش بگذارد.

مصدومیت های متعدد حضور او را در این فصل در زمین محدود کرده و حتی شایعاتی مبنی بر احتمال ترک پنجره نقل و انتقالات زمستانی به گوش می رسد. فلیکس در تیم یورو 2020 از ناحیه مچ پا آسیب دید تا پرتغال اولین بازی فصل را در اتلتیکو از دست بدهد و سپس در ماه نوامبر از ناحیه ران آسیب دید.

خرید ماتیوس کانیا و آنتوان گریزمان در تابستان گذشته شانس او ​​را برای بازی کاهش داد و اگرچه او توانسته در یکی دو ماه اخیر بیشتر برای اتلتیکو بازی کند، اما بسیاری معتقدند او در انتخاب اتلتیکو اشتباه کرد و شکست خورد. دوران او در تیم دوم مادرید است.

آرسنال تابستان گذشته به دنبال جذب ستاره پرتغالی بود، اما فلیکس در نهایت در واندا متروپولیتانو ماند. در همین رابطه جرارد رومرو، خبرنگار نزدیک به بارسلونا، اکنون اظهارات جالبی را مطرح کرده و مدعی شده است که فلیکس راهی بارسلونا شده است. گزارشگر ادعا می کند که مدیر برنامه ژائو فلیکس خورخه مندس با مدیران بارسا ملاقاتی داشته است که احتمال انتقال را افزایش داده است. علاوه بر این، اگر اتلتیکو مادرید نتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند، شانس انتقال فلیکس به نوکمپ افزایش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید