آیا سردار آزمون شاگرد سرمربی چلسی می شود؟

آیا سردار آزمون شاگرد سرمربی چلسی می شود؟

عملکرد ضعیف تیم فوتبال بایرلورکوزن در رقابت های مختلف این فصل جایگاه جراردو سیوانه، سرمربی سوئیسی این تیم را به خطر انداخته است. لورکوزن که صاحب سردار آزمون هم است، در فصل جاری بوندسلیگا در 8 بازی ابتدایی خود یک برد، دو تساوی و 5 شکست به دست آورده و در حال حاضر با 5 امتیاز در رده هفدهم جدول 18 تیمی قرار دارد.

در دور اول جام حذفی آلمان، شاگردان سیوانچ که در خانه با نتیجه 4 بر 3 مغلوب الورسبرگ دسته سومی شدند و از دور رقابت ها حذف شدند، در این فصل قهرمان اروپا نیز یک باخت مقابل کلوب بروژ و یک باخت مقابل کلوب بروژ متحمل شده اند. لیگ آنها مقابل اتلتیکو مادرید پیروز شدند. این تیم آلمانی اکنون خود را برای رویارویی با پورتو آماده می کند.

در همین حال رسانه های آلمانی گزارش می دهند که دیدار مقابل شالکه در هفته نهم بوندس لیگای آلمان آخرین فرصت خرادو سیوانه برای حفظ جایگاه فعلی خود در بایرلورکوزن است و در صورتی که تیمش در این بازی نتیجه لازم را کسب نکند، از کار اخراج خواهد شد. . این مربی 43 ساله که به 6 زبان مختلف مسلط است، از سال 2021 هدایت لورکوزن را برعهده خواهد داشت.

فرناندو کارو، رئیس بایرلورکوزن، روز یکشنبه در مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی آلمانی اسپورت وان، اخراج سرمربی اتریشی را رد نکرد و گفت: من فردی عمل گرا هستم. در نهایت نتایج تیم مهم است. حالا خیلی خیلی سریع به نتیجه نیاز داریم و باید سه امتیاز مقابل شالکه را بگیریم. اگر لورکوزن این بازی را ببازد، دوران سیوانچ در لورکوزن می تواند برای همیشه به پایان برسد. شما می توانید فرض کنید که ما آماده آن هستیم.

این در حالی است که بیشتر رسانه های آلمانی زبان از احتمال تعویض توماس توخل صحبت کرده اند. توخل که سابقه مدیریت بروسیا دورتموند و پاری سن ژرمن را دارد. او اخیرا از سمت سرمربیگری چلسی برکنار شد و گراهام پاتر جایگزین او شد.

دیدگاهتان را بنویسید