سرمربی چلسی برای فصل آینده انتخاب شد؟

چلسی که پس از هفت ماه هدایت گراهام پاتر را برکنار کرد و فرانک لمپارد را تا پایان فصل به عنوان سرمربی جدید خود منصوب کرد، به دنبال پوچتینو است و این سرمربی تمایل خود را برای ماندن در چلسی نشان داده است.

بر اساس این گزارش، تنها جزئیاتی مانند ترکیب کادر فنی و بندهای مالی قرارداد چلسی و پوچتینو نیاز به شفاف سازی دارد. آبی های لندن هفته گذشته با این مربی مذاکره کردند و پوچتینو به صورت شفاهی با پیوستن به این تیم موافقت کرد.

پیش از این از لوئیس انریکه، سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا و یولیان ناگلزمن که اخیرا از بایرن مونیخ اخراج شده بود به عنوان گزینه های چلسی نام برده می شد.

پوچتینو 51 ساله، سه سال و نیم پس از ترک تاتنهام به لندن و لیگ برتر بازخواهد گشت. سرمربی آرژانتینی در طول تقریباً 5 سال و نیم حضور خود در تاتنهام، جامی را به دست نیاورد، اما باشگاه را به فینال لیگ قهرمانان 2019 برد، جایی که در مادرید به لیورپول باخت.

او در ژانویه 2021 جایگزین توماس توخل در پاریس شد. پوچتینو با پاری سن ژرمن قهرمان فرانسه (2022)، جام حذفی (2021) و سوپرکاپ (2021) شد. پوچتینو مانند مربیان قبلی باشگاه پایتخت فرانسه نتوانست این تیم را به لیگ قهرمانان اروپا برساند.

دیدگاهتان را بنویسید