سردار آزمون ستاره مدل چلسی و تیم ملی انگلیس

ستاره با استعداد و ملی پوش لورکوزن هنوز در بوندسلیگا پیشرفت لازم را نداشته است و دقایقی که او در هفته های اخیر بازی کرده نشان می دهد که ژابی آلونسو از او راضی نیست. اگرچه چلسی بند بازگشت اودوی را در پنجره زمستانی فعال نکرد اما هواداران لورکوزن خوشحال بودند اما در سال 2023 این بازیکن بیشتر از پاتریک شایک و بالارابی در این تیم بازی می کرد که دلیل مصدومیت این دو بازیکن بود.

اودوی در این فصل در 13 بازی بوندسلیگا برای لورکوزن تنها یک پاس گل به ثبت رسانده و هرگز گل نزده است. آماری که نشان دهنده نفوذ کم او در این تیم آلمانی است، برخلاف آمار فردی ایده آل مانند دقت پاس و موفقیت در دوئل های انفرادی.

نشریه معروف آلمانی Kicker مقاله ای در این زمینه منتشر کرده و در آن مدل سازی تست Udo را به عنوان یک نمونه موفق ارائه کرده است. سردار آزمون نیز قسمت زیادی از فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد، اما با تمرکز بر بازگشت و درخشش در ترکیب لورکوزن، به فرم دلخواه خود بازگشت تا جایی که حتی می توان از حضور در ترکیب ثابت آلونسو مطمئن بود.

اودوی همچنین می‌تواند با مدل‌سازی آمادگی ذهنی آزمون برای بازگشت به شرایط ایده‌آل، به عملکردی پایدار در لورکوزن دست یابد.

دیدگاهتان را بنویسید