آیا علیرضا بیرانوند دربی را از دست می دهد؟

آیا علیرضا بیرانوند دربی را از دست می دهد؟

علیرضا بیرانوند اگرچه در دیدار حساس با تیم ملی آمریکا در جام جهانی 2022 قطر بدون پوینت گارد به میدان رفت، اما باید از ناحیه بینی شکسته تحت عمل جراحی قرار گیرد.

یکی از دلایل شکست سنگین ایران در دیدار مقابل انگلیس، خروج علیرضا بیرانوند از میادین بود. متأسفانه او در دقایق ابتدایی بازی انگلیس پس از برخورد با حسینی مدافع تیم ملی از ناحیه بینی دچار آسیب دیدگی شد و هم بازی انگلیس را از دست داد و هم بازی ولز را از روی نیمکت تماشا کرد.

اگرچه علیرضا بیرانوند و کارلوس کی روش خواهان بازی این دروازه بان با ولز بودند اما فیفا مخالفت کرد و به همین دلیل نوبت به سید حسین حسینی رسید.

در شرایط عادی علیرضا بیرانوند به دلیل شکستگی بینی نیاز به عمل جراحی داشت اما این دروازه بان خودش مانع از این کار شد.

فراموش نکنیم که حساسیت بازی با آمریکا و اهمیت حضور بیرانوند در این دیدار، او را تا این لحظه از عمل جراحی باز داشت و خود باشگاه پرسپولیس و خود بیرانوند بازی با استقلال را حساس و مهم می دانند، بنابراین عمل جراحی انجام خواهد شد. به بعد از دربی موکول شود.

قرار است دربی 8 آذر برگزار شود و شنیدیم که یحیی گل محمدی مخالف جراحی زودهنگام است.

سرمربی پرسپولیس به خوبی می داند که این دیدار چقدر مهم است و نمی خواهد بهترین گلزن خود را در این دیدار از دست بدهد.

اگرچه احمد غوری دروازه بان سرخ پوشان تهرانی تجربه بازی در دربی را دارد اما کیست که نداند ستاره پرسپولیس در فصل جاری علیرضا بیرانوند است؟

البته گفته می شود خود علیرضا بیرانوند هم نمی خواهد این دیدار حساس را از دست بدهد. او همچنین نمی خواهد در دربی شرکت کند، بنابراین باید عمل جراحی خود را به تعویق بیندازد مگر اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید