علیرضا بیرانوند این را به هر چیز دیگری ترجیح می دهد

علیرضا بیرانوند این را به هر چیز دیگری ترجیح می دهد

کمتر کسی معتقد است که بهترین خرید تابستانی در پرسپولیس علیرضا بیرانوند است. علیرضا پس از 2 سال حضور در فوتبال اروپا به پرسپولیس بازگشت و همچنان یکی از بهترین های تیمش بود. بیرو پس از نیمکت نشینی در اروپا و دروازه بان تیم ملی در جام جهانی، به پرسپولیس بازگشت تا به فرم سابق خود در فوتبال ایران بازگردد.

بیرانوند انگیزه زیادی برای بازگشت به روزهای خوب خود در پرسپولیس دارد و با هدایت ننکا، مربی دروازه بان های برزیلی پرسپولیس، خود را برای درخشش در ترکیب خود آماده می کند تا سرمربی تیم ملی را مجبور کند به گزینه ای غیر از او فکر نکند. برای گل تیمش در جام جهانی.

مشکلی که در بازی بیرانوند به وفور مشخص است و انگیزه بالای او تا اینجا به او و پرسپولیس کمک کرده است. هواداران سرخپوشی که فصل گذشته مشکلات زیادی در دروازه داشتند، با بازگشت بیرانوند خیالشان راحت خواهد شد و نگران این موضوع نخواهند بود.

بیرو امسال نیز رقابت بسیار جالبی برای رکورد بیشترین کلین شیت با رقبای خود در لیگ برتر خواهد داشت و قصد دارد رکورددار بیشترین کلین شیت در لیگ برتر شود و از رکورد سید حسین حسینی در فصل قبل پیشی بگیرد. مسابقه دیدنی که برنده آن تاثیر مهمی در سرنوشت لیگ برتر نیز خواهد داشت.

با توجه به اینکه پرسپولیس تنها تیم بدون گل لیگ در پایان هفته چهارم بود، بیرانوند امیدوار بود بتواند دروازه تیمش را روی بازی هواداران بسته نگه دارد. او تا دقیقه 80 با موفقیت از پس این کار برآمد تا اینکه داریوش شجاعان از روی نقطه پنالتی دروازه خود را باز کرد تا اتفاق لیگ هجدهم برای پرسپولیس و بیرانوند تکرار شود.

علی بیرو در این فصل در 4 بازی ابتدایی تیمش مقابل پدیده، فولاد، استقلال خوزستان و نفت مسجد سلیمان گلی دریافت نکرد و در پایان هفته پنجم و مقابل صنعت نفت، میلاد جهانی موفق به افتتاحیه شد. درب ورزشگاه بیرانوند تختی آبادان.

بیرانوند با وجود دریافت آن گل، عملکرد خوبی در ترکیب پرسپولیس داشت و عملکرد خوب او یکی از دلایل برتری شاگردان یحیی گل محمدی در پایان هفته پنجم بود. پس از بهبود رکورد بیرانوند در این فصل، به سراغ علیرضا رفتیم تا در این باره با او صحبت کنیم.

بیرانوند در این خصوص به خبروشی گفت: ابتدا باید بگویم که بسیار خوشحالم که به سومین برد متوالی خود دست یافتیم و توانستیم در صدر جدول باقی بمانیم. امیدوارم با تلاش زیاد همین روند را ادامه دهیم و در پایان فصل هواداران را خوشحال کنیم.

بیرانوند درباره شکستن رکورد گل نزدن در بازی مقابل تماشاگران نیز گفت: تمرکزم را روی این مسائل از دست نمی دهم. کلین شیت برای یک دروازه بان مهم است و طبیعتاً همه دروازه بان ها می خواهند در هر بازی یک دروازه بان بسته نگه دارند. من هم همین احساس را دارم، اما قطعا موفقیت تیمم از هر چیز دیگری برایم مهمتر است. این را با قاطعیت می گویم که فقط قهرمانی پرسپولیس برایم مهم است و تمام تلاشم را می کنم تا با بچه های دیگر به آن برسم.

در بازی با هواداران 3 گل پیش بودیم و طبیعی است که بعد از 3 گل کمی تمرکز تیم از دست می رود و انگیزه پایین می آید. به هر حال فوتبال همین است و چنین اتفاقاتی می افتد. با این حال باز هم می گویم که کسب 3 امتیاز مهم بود و از این بابت بسیار خوشحالم.

دروازه بان شماره یک پرسپولیس و تیم ملی درباره نظر کارشناسان داوری مبنی بر اشتباه بودن پنالتی هوادار نیز گفت: نظر کارشناسان را هم دیدم اما حالا این مسابقه تمام شده و چیزی تغییر نمی کند. لازم نیست تمرکزم را بشکنم و با این مسائل کنار بیایم. در حال حاضر فقط به بازی با نفت مسجد سلیمان فکر می کنم و روی آن بازی تمرکز کرده ام.

علیرضا در پایان درباره شرایط پرسپولیس در ادامه فصل و شانس این تیم برای قهرمانی گفت: خدا را شکر الان در اوج هستیم و شرایط خوبی داریم. بازی های زیادی باقی مانده است و برای کسب عنوان قهرمانی باید روند خوب خود را تا پایان فصل ادامه دهیم. هدف ما قهرمانی است و برای رسیدن به آن تلاش می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید