سپاه، مصالح مردم و نظام اسلامی را بر آحاد مردم ترجیح می دهد/ مجلس باید قانونگذار و ناظر باشد


ساعت: 14:53
تاریخ انتشار: 1401/03/19
کد خبر: 1854693

سردار گیاسی با اشاره به اینکه نظارت مجلس بر نیروی انتظامی بیش از هر زمان دیگری احساس می شود، گفت: سپاه منافع مردم و نظام اسلامی را بر افراد ترجیح می دهد و در جایی که به نفع مردم و جامعه است، خدمتگزار مردم است. “.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; سردار سید هاشم گیاسی فرمانده سپاه امام رضا(ع) ظهر امروز در نشست مشترک مجمع نمایندگان خراسان رضوی و مجمع بسیج با حضور روسای مجمع بسیج در مشهد مقدس، اظهار داشت: وی از ظرفیت نخبگان بسیجی در سطح کشور استفاده کرد. در قالب گروه های استانی و شهری است و انتظار داریم نمایندگان مجلس تا حصول نتیجه در سطح استانی و کشوری ادامه دهند.

وی با تاکید بر حمایت نمایندگان مجلس از طرح ها و پیشنهادات بسیج در برنامه پنج ساله هفتم توسعه، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن بر اساس صراحت قانون است. جا شدن.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: سپاه یک روز در عرصه امنیتی و دفاعی و یک روز در عرصه فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، مصالح مردم و نظام اسلامی را بر افراد ترجیح می دهد و به عنوان خدمتگزار مردم آنجا، جایی که به نفع مردم و جامعه است. او می سازد.

وی افزود: انتظار می رود نمایندگان پارلمان در وظایف نظارتی و قانون گذاری خود به درستی عمل کنند.

سردار گیاسی گفت: امروز نظارت بر نیروی انتظامی چه در سطح محلی، چه استانی و چه فراملی بیش از پیش احساس می شود که این امر نیازمند نشان دادن جامعه است.

وی افزود: در فعالیت های اجتماعی و فرهنگی تاکید بر این است که همه چیز زیر نظر فرهنگ رضوی تعریف شود تا به دغدغه های جامعه پاسخ داده شود.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: خوشبختانه سند راهبردی ارتقای بسیج از سوی مقام معظم رهبری در قالب 9 پایگاه به اطلاع سپاه می رساند که تمامی فعالیت های بسیج در حوزه های مختلف به صورت مستمر در قالب این پایگاه ها انجام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید