تکلیف آحاد مردم حضور آگاهانه در انتخابات است

وی ادامه داد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای برای انتخاب افراد شایسته حائز اهمیت است، بنابراین احزاب و تشکل های مردمی باید هوشمندانه مردم را به حضور و انتخاب آگاهانه در انتخابات دعوت کنند.

امام جمعه اراک تصریح کرد: نامزدهای انتخاباتی، جناح های سیاسی و اقشار مختلف مردم برای پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل، شهدا و یاد و خاطره رهبر معظم انقلاب حضور گسترده ای در ایام انتخابات داشته باشند.

آیت الله دری نجف آبادی تصریح کرد: اگرچه حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای بسیار مهم است، اما مردم باید با شناخت کافی از نامزدها در این روند ملی شرکت کنند و افرادی را به مجلس قانونگذاری بفرستند که شهدای زمان خود و همه هستند. از زحمات آنان در جهت آبادانی و توسعه کشور استفاده کنند.

وی مجلس خبرگان رهبری را افتخار نظام اسلامی دانست و گفت: نمایندگان مجلس خبرگان رهبری در مقاطع حساس تصمیمات مهمی را اتخاذ می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به مهمترین شاخصه های انقلاب اسلامی و مبانی آن گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران هم افزایی حوزه و دانشگاه به عنوان مهمترین نخبگان ناب اسلام تاکید می کند که ملت از جایگاه ویژه ای برخوردار است زیرا انقلاب برای احیای تمدن اسلامی و بازگشت به هویت است.

آیت الله دری نجف آبادی بر تلاش همه مسئولان برای توسعه کشور تاکید کرد و افزود: رشد هشت درصدی کشور و دستیابی به توسعه پایدار با مدیریت منابع و افزایش بهره وری امکان پذیر است.

وی تصریح کرد: بهره وری ریشه در برنامه ریزی و نوآوری دارد که در صورت ایجاد موجب جابجایی سرمایه می شود و با توجه به محدودیت منابع مالی در شرایط فعلی باید بیشتر مورد توجه مسئولان قرار گیرد.