رسالت دینی دانش آموزان مطالبه گری آگاهانه است/ 16 آذر; نمادی از شکست درونی خودکشی

ساعت: 09:40
تاریخ انتشار: 1300/09/16
کد خبر: 1790188

مهدی پور گفت: دانشجویان کشورمان همیشه بیدار با اعتراضات 16 آذر و 13 آبان، موجب پایین آمدن پرچم آمریکا و مرگ تدریجی و تحقیر ابرقدرت ها در جهان شدند، بنابراین رسالت ملی و دینی برجام را بر عهده گرفتند. دانش آموز یک نیاز آگاهانه و منطقی است.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد امین مهدی پور دبیرکل جامعه اسلامی دانشجویان در گفت و گو با خبرنگار صبح توس به مناسبت 16 آذر روز دانش آموز اظهار داشت: 16 آذر 1332 خاستگاه نهضت عمیق سیاسی دانشجویان ایرانی و تداوم آن است. روز در تاریخ نتیجه بصیرت و بیداری. این توضیح دانشجویانی بود که پس از سرکوب شدید در نتیجه کودتای 28 مرداد به تحول و بیداری در دانشگاه تهران منجر شد و راه را به بیان دیگر مردم نشان دادند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز و تبریک این روز به همه دانش آموزان سرافراز کشورمان افزود: 16 خطر روزی است که به حرکت انقلابی و دانشجویی ما در کشور جهت و جهت داد، خیانت، جاسوسی و راهزنی است. پس باید هوشیارتر و هوشیارتر باشیم تا در دام توطئه ها و شورش های دشمن نیفتیم.

دبیرکل جامعه اسلامی دانش آموزی خاطرنشان کرد: طلاب اندیشمندان و ذخایر ارزشمند علمی کشور هستند که با جهاد علمی و بصیرت سیاسی خود موجب پیشرفت، سازندگی و جهش کشور می شوند و بسیج دانشجویی دست توانمند این علمی است. نیروی و نماد مشارکت سیاسی.بنابراین پس از فروپاشی دیکتاتوری پهلوی و پیروزی انقلاب اسلامی، جنبش اصیل دانشجویی با استکبار و بی عدالتی مبارزه کرد و با تسخیر لانه جاسوسی، بازوی شورشی استکبار را رسوا کرد.

وی افزود: هدف آمریکا مداخله مستقیم و علنی سیاسی در امور کشور، براندازی حکومت ملی و وحدت ملت بود، اما دانشجویان ما با اعتراضات 16 هازارد و 13 آبان همیشه بیدار هستند و آمریکایی ها را پایین می آورند. پرچم و باعث مرگ تدریجی تحقیر یک نفر شده اند در سراسر جهان به ابرقدرت تبدیل شده اند بنابراین رسالت ملی و دینی دانش آموز یک الزام آگاهانه و منطقی است زیرا راهی برای پیروزی بر دشمن و قدرت است.

مهدی پور با بیان اینکه فضای دانشگاه باید محیط تضاد آراء و بحث و چالش باشد، ادامه داد: کارکنان در کشور موجب موفقیت بیشتر مسئولان و در نتیجه رضایت عمومی می شود.

وی افزود: 16 هازارد نماد شکست کسانی است که به دشمن امید داشتند و دیپلماسی پایین تر انجام دادند و به دشمن مدال افتخار دادند، اما نمازگزاران داخلی بدانند که این شیطان بزرگ، دولت تروریستی آمریکا همیشه بوده است. غیرقابل اعتماد زیرا طی سالیان گذشته همواره در عمل فریبکاری و حیله گری نشان داده است، چندین بار تجدید تحریم ها، خروج از برجام، کشتار دانشمندان هسته ای و سردار سلیمانی و ….

دبیرکل جامعه اسلامی دانش آموزی با بیان اینکه 16 آذر یکی از مهم ترین روزهای استکبار ستیزی در تاریخ دانش آموزان ایران است، تاکید کرد: مسئولیت دانش آموزان سنگین است چرا که در حین تحصیل باید مسائل سیاسی را بشناسند. محیط زیست به عنوان تشکل های دانشجویی با عدالت، استقلال، استعمار و استکبارستیزی همواره به دنبال استقلال کشور بوده است.

وی افزود: آمریکا سیاست براندازی را به عنوان راهبرد اصلی نفوذ خود در کشورها حفظ می کند و ملت ایران بیش از شصت سال است که تجربه زیادی از دشمنی آمریکا به دست آورده است، مانند سیاست ضد ایرانی آمریکا از 28 مرداد. کودتا در چند مرحله باز طراحی شده است.

مهدی پور خاطرنشان کرد: دانشجویان ایرانی باید در زمینه پیشرفت علمی، دانش دینی و سیاسی تلاش کنند تا رویدادهای داخلی و خارجی را بر مبنای منطق تحلیل کنند و در مواقع لزوم موضع گیری مناسب و تعیین کننده داشته باشند چرا که امام (ره) همواره یکی از صاحب نظران است. انتظارات دانشجویان و دانشگاهیان

آنها باید به عنوان یک ناظر فهیم و آگاه به اعمال و تصمیمات هوشمندانه و متعهدانه نگاه می کردند و با انتقاد دلسوزانه نسبت به اشتباهات و کوتاهی های احتمالی هشدار می دادند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید