فعالان مجازی باید به مبانی سواد رسانه ای مجهز شوند/مسئولین مطالبه گری، رسالت اصلی خبرنگاران است


ساعت: 19:15
تاریخ انتشار: 28.08.1401
کد خبر: 1912183

فرمانده حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: رسانه ها و فعالان فضای مجازی باید به مبانی سواد رسانه ای مجهز شوند تا مهارت درک، تحلیل و انتخاب هوشمندانه اخبار را داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سبلان ما، سردار غلامحسین محمدی اصل پیشتر امروز در نشست مشترک با فعالان رسانه ای و مجازی استان اردبیل که در سالن شهید حیدری سپاه استان اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: استان اردبیل در طول تاریخ دستاوردهای درخشانی داشته است. انقلاب و قبل از آن در جست وجوی شجاعت و اتحاد کشور نقش داشت.

وی با اشاره به اینکه دشمن با جنگ ترکیبی و رسانه ای وارد میدان شده است، افزود: جنگ نرم بسیار پیچیده تر و گسترده تر از جنگ سخت است و از ابتدای اسلام سعی در برهم زدن اختیارات تصمیم گیری با آلودگی فضا داشته است. .

فرمانده حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به اینکه امروز نقش افسر جنگ نرم را با لشکر 10 هزار نفری در جنگ سخت یکی می داند، گفت: جنگ امروز دنیا جنگ رسانه ای است و انتشار اخبار جعلی است. سلاح این جنگ ظالمانه

وی تصریح کرد: فعالان رسانه و فضای مجازی باید به مبانی سواد رسانه ای مجهز باشند تا مهارت درک، تحلیل و انتخاب هوشمندانه اخبار را داشته باشند.

محمدی عسل تاکید کرد: در کنار امید آفرینی و برجسته سازی دستاوردهای انقلاب، رسالت مهم خبرنگاران و فعالان رسانه ای مطالبه گری از مسئولان است و هرگز نباید از این دو مقوله مهم غافل شد.



فرمانده حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: بسیج سازندگی امروز در نیازمندترین نقاط کشور و استان خدمت رسانی می کند و تجهیزات خریداری شده توسط سپاه و خیرین صرفاً برای خدمت رسانی به مردم است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید