مطالبه گری باید از وظایف اصلی یک دانشجو باشد

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان:

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان 25 آذرماه و روز دانشجو را به تمامی دانشگاهیان و دانشجویان به ویژه دانش آموزان با حمایت امداد تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

کریم زارع در پیامی با احترام ورود روز دانشجو بیان کرد: کسب علم، فعال بودن در مشکلات پیرامونی جامعه و مطالبه گری باید از وظایف اصلی دانش آموز باشد.

متن این پیام به این شرح است: 16 آذر فرصتی ارزشمند برای مروری بر هویت تاریخی، ملی و دینی دانش آموزان عزیز ایرانی است بی شک حماسه غرور آفرین 16 آذر 1332 توسط دانش آموزان تاریخ ایران به عنوان نماد. از روحیه استبداد ستیزی و جنبش و مظهر دانشجویی ایثار، پایداری، استقلال و آزادی است تا شهادت بر روحیه میهن پرستی، آزادیخواهی و استقلال طلبی فرزندان این مرز و بوم، برای همیشه در تاریخ ثبت شود. تا فریادهای علیه استکبار ملت ایران را به گوش جهانیان برسانند.

دانش‌آموزان همواره بذر نشاط و پویایی، امید و انگیزه را در جامعه ایرانی کاشته‌اند و آینده‌ای درخشان را برای کشور عزیزمان ایران نوید و تضمین کرده‌اند.

اگر امروز کشور ما با این همه مشکلات و موانع در مسیر توسعه قرار گرفته و توانسته ایم به اینجا برسیم مرهون تلاش و مجاهدت این نزدیکان است که این قشر فرهنگی توجه ویژه ای داشتند و با عبارات بالایی از آنها یاد کردند.

25 آذرماه عید سربلندی دانش آموزی، روز گرامیداشت مقام والای دانش و روز سفیران علم و فناوری را به پیشکسوتان علم و دانش به ویژه دانشجویان عزیز تبریک می گویم و می دانم که آینده متعلق به آینده است. به شما دانشجویان چرا که از دل این دانشجویان در آینده جایگاه های مهمی در کشور خواهند داشت.

کریم زارع

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان



آیا این خبر مفید بود؟