آیا نسخه ملی استقلال تراکتوری است؟

تیم فوتبال استقلال در حالی از چهارشنبه هفته جاری فصل جدید خود را آغاز می کند که توزیع بازیکنان این تیم مشخص نشده و تلاش نکونام و کادرفنی برای تعطیلی این تیم تا شروع تمرین رسمی این تیم همچنان ادامه دارد. بر.

در رابطه با خط دفاعی استقلال هم صحبتی از حضور بازیکنانی مانند عارف آغاسی و احتمالا آرمین سهرابیان در کنار دیگر بازیکنانی شد که فصل گذشته این تیم را در این منطقه همراهی کردند. نقش نکونام با دروازه بان تیمش هنوز مشخص نشده است و وضعیت آبی ها برای فصل آینده در آن منطقه از زمین هنوز مشخص نیست.

در همین راستا در چند روز اخیر نکونام از تمایل خود برای داشتن یک دروازه بان خارجی خبر داد و فرض را بر این می گذاشتیم که اگر بازیکن خارجی مناسبی برای این پست در بازار استقلال وجود نداشته باشد، احتمالا این سرمربی همچنان به فکر حسینی باشد. هرچند شایعاتی مبنی بر حضور خبری در استقلال شنیده می شد اما به نظر می رسد این دروازه بان عزم خود را برای ادامه فعالیت در گل گهر جزم کرده است.

همه اینها در حالی است که نکونام محمدرضا خالدآبادی، دروازه بان تیم ملی امید را گزینه دوم خود می داند. با خارج شدن علیرضا رضایی از لیست بازیکنان و پرکردن لیست بزرگسالان، احتمال جدایی او از استقلال و رفتن به تیم دیگری وجود دارد، بنابراین دروازه بان دوم آبی ها بازیکنی امیدوار کننده در رده سنی است. بر این اساس و بر اساس شنیده های ما، باشگاه استقلال نامه ای به باشگاه هوادار مبنی بر خرید خالد آبادی ارسال کرده و خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن شده است.

در همین راستا شنیده می شود باشگاه تراکتورسازی نیز به صورت شفاهی درخواست خود را برای جذب این دروازه بان ملی پوش که یک سال دیگر قرارداد دارد به هواداران ابلاغ کرده است. مسئولان کانون هواداران نیز در پاسخ به هر دو باشگاه اعلام کردند که باید رقم پیشنهادی خود را برای تصمیم گیری نهایی ارائه کنند. هواداران اعلام کردند که قرار نیست این بازیکن را با تعداد کم از دست بدهند.

مذاکرات طرفین هنوز به حد اعلام رقم نرسیده است اما با توجه به روند فعلی به نظر می رسد استقلالی ها برای حضور خالدآبادی در این باشگاه سخت گیری روزافزونی داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید