آیا پرسپولیس به سرنوشت استقلال دچار خواهد شد؟

آیا پرسپولیس به سرنوشت استقلال دچار خواهد شد؟

حسین قربان زاده، رئیس سازمان خصوصی سازی کشور در برنامه فوتبال برتر گفت: استقلال مالی به هم ریخته است و در آینده یا باید در سمت خود بماند یا علی فتح الله زاده که در نهایت از مدیرعاملی باشگاه استقلال استعفا داد. و جای خود را به حجت کریمی رئیس هیئت مدیره واگذار کرد.

اکنون همه منتظر جلسه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هستند که در اردیبهشت ماه برگزار می شود و اعضای هیئت مدیره جدید و مدیرعامل جدید دو باشگاه از سوی وزارت اقتصاد و دارایی که مالک آن است تعیین خواهند شد. از این دو باشگاه به بعد. اما شاید تغییرات باشگاه پرسپولیس تاثیری در مدیریت نداشته باشد و تنها یکی دو نفر از اعضای اقتصادی برای تقویت هیات مدیره اضافه شده اند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دچار نابسامانی شدید مالی هستند، گفت: من باشگاه استقلال را نمی شناسم اما تلاطم مالی پرسپولیس را تایید نمی کنم. باشگاه ما سازماندهی شده است.

شهریاری در پاسخ به این سوال که آیا طبق قانون سازمان خصوصی سازی می تواند برای باشگاه پرسپولیس هیات مدیره ای تعیین کند، گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم. اگر قانون چنین چیزی بگوید ما ادعایی نداریم. من دقیقا می دانم چه خبر است. من در این سال ها در باشگاه ها و سازمان های مختلفی حضور داشته ام اما نوع مدیریت در باشگاه ها با سایر سازمان ها متفاوت است.

طبق اخبار دریافتی سازمان خصوصی سازی از عملکرد مالی باشگاه پرسپولیس و عملکرد مالی آن رضایت دارد و به گفته رضا درویش وی در سمت خود باقی خواهد ماند.

دیدگاهتان را بنویسید