آیا پرسپولیس همسایه استقلال می شود؟ | روز جدید

با توجه به اینکه کادر فنی پرسپولیس جزو اولین تیم هایی است که برنامه اردوی برون مرزی را به مدیریت اعلام کرده و می خواهد یک اردوی منظم تیمی برگزار کند، این کار هنوز به سرانجام نرسیده است.

سرانجام در فاصله 20 روز مانده به شروع مسابقات، مدیریت پرسپولیس به یحیی گل محمدی اعلام کرد که شرایط برگزاری اردو در ترکیه و اردوی قیصری برای این تیم مهیا شده است.

این اردو در صورت تایید کادرفنی از اول مرداد ماه آغاز می شود. البته در صورت برگزاری این اردو، بازیکنان پرسپولیس 10 روز مانده به شروع فصل جدید به تهران بازخواهند گشت. اما نگرانی بزرگ این تیم با آغاز موج جدید کرونا، سلامت بازیکنان و اعضای تیم خواهد بود. لذا کادر فنی به مدیران باشگاه اعلام کرده است که برای حفظ سلامتی بازیکنان و اعضای تیم در فاصله کمی مانده به مسابقات، پرواز چارتر برای این کمپ و تمامی بادکنک های مربوط به حراست انجام شود. از بازیکنان پیگیری می شود تا آنها را در کمترین خطر قرار داده و مشکلی برای شروع فصل نداشته باشند.

پیش از این تمرینات تیم باید با تامین مطالبات بازیکنان و کادرفنی در زمینه تامین منابع مالی برای پرداخت ها و همچنین جذب نفرات و دستیاران انجام می شد که توجیهی نداشت و حال باید دید این درخواست برای پرواز چارتر تایید می شود یا خیر

دیدگاهتان را بنویسید