آیا یحیی ریسک می کند؟ شگفتی گل محمدی قبل از دربی

آیا یحیی ریسک می کند؟  شگفتی گل محمدی قبل از دربی

پرسپولیس 5 بازی بسیار مهم در لیگ دارد و با توجه به نتایج کسب شده در هفته قبل لیگ، دربی پایتخت بزرگ بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده است و نتیجه این بازی در تعیین قهرمان بسیار موثر خواهد بود. این فصل

پرسپولیس پیش از دربی باید به مصاف مس کرمان برود و 10 بازیکن این تیم در آستانه محرومیت برای دربی قرار دارند. هر کدام از این بازیکنان در صورت دریافت کارت زرد در بازی بعدی مقابل مس، بازی تعیین کننده مقابل استقلال را از دست خواهند داد. همانطور که شنیدیم با توجه به حساسیت فوق العاده دربی، یحیی گل محمدی می تواند ریسک بزرگی کرده و به چند ستاره خود در دیدار با مس کرمان استراحت دهد تا بدون مشکل پرسپولیس را در بازی با استقلال همراهی کنند.

بنابراین احتمال نیمکت نشینی چند ستاره پرسپولیس در بازی این هفته وجود دارد و برخی بازیکنان نیمکت نشین این تیم نیز در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت. اگرچه دیدار مقابل مس کرمان برای پرسپولیس بسیار مهم است، اما دیدار با استقلال برای سرخ ها مرگ و زندگی است و راه قهرمانی این تیم از دربی می گذرد. در هر صورت، اگر ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل مس کرمان تغییر کند، جای تعجب نیست و این احتمال وجود دارد که یحیی به چند ستاره اصلی و سه بازیکن خود استراحت دهد.

دیدگاهتان را بنویسید