ائتلاف فتح از ایران، شهید سلیمانی و حزب الله لبنان تجلیل کرد

ساعت: 18:35
تاریخ انتشار: 14/9/1400
کد خبر: 1791029

ائتلاف فتح عراق در چهارمین سالگرد پیروزی بر گروه تروریستی داعش از حمایت و کمک های ایران، شهید حاج قاسم سلیمانی و حزب الله لبنان تشکر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ائتلاف فتح عراق با صدور بیانیه ای چهارمین سالگرد پیروزی بر گروه تروریستی داعش را تبریک گفت و از جمهوری اسلامی ایران، شهید حاج قاسم سلیمانی و حزب الله لبنان برای حمایت از مردم عراق در برابر تروریسم قدردانی کرد.

ائتلاف فتح در بیانیه ای اعلام کرد: «در روز آزادی عراق، تمام جهان دریافتند که عراقی ها ملتی شکست ناپذیر، صبور، پیروز و تابع اقتدار مراجع دینی هستند که چشم بر ظلم نمی بندند». المعلومه.

در بخشی دیگر از این بیانیه آمده است: در چنین روزی سرزمین عراق آزاد شد، داعش شکست خورد و پیروزی بر پیشانی فرزندان قهرمان عراقی اعم از بسیج مردمی و نیروهای مسلح عراق زده شد و همه مردم عراق به وحدت پی بردند. از مقام و حرف، پایبندی به اصل حفاظت از حریم مقدس، دلیل اصلی آزادسازی این سرزمین و بیرون راندن تروریست ها از داعش از آن است.

ائتلاف فتح در بیانیه ای اعلام کرد: «عراقی ها در چنین روزی فریاد آزادی سر دادند و جشن های شادی، عزت و غیرت سراسر عراق را فرا گرفت و فرزندان شایسته حشد شعبی و دیگر نیروهای مسلح عراق، افسانه های خرافه و دشمنی داعش را در هم شکستند. “

ما به برادران خود در نیروهای مسلح و دیگر فرزندان عراق که دارای اراده و قهرمانی ملی بودند، تبریک می گوییم و راه فرماندهان منتخب را که با قربانیان خود تاریخ ملی جدیدی را رقم زدند، دنبال می کنیم. و عنوان روشن نبردهای عزت، عزت و پیروزی باقی خواهد ماند.

در پایان این بیانیه آمده است: از آیت الله سیستانی، مرجع عالیقدر فتوای تشکیل بسیج مردمی و خانواده معظم شهدا و مجروحان، نیروهای مسلح، همه دلاورمردان میدان کرامت و شهدا قدردانی می کنیم. به همه مردم عراق تبریک می گویم به کسانی که در تحقق این پیروزی بزرگ و الهی سهیم بودند.

همچنین از تمامی طرف هایی که از عراق حمایت کردند و رنج مردم عراق را تا پیروزی همراهی کردند به رهبری جمهوری اسلامی ایران، شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش و برادران حزب الله لبنان تشکر و تبریک می گوییم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید