حزب الله لبنان کشته شدن دختر الکساندر دوگین را محکوم کرد


ساعت: 17:09
تاریخ انتشار: 06/02/1401
کد خبر: 1892387

مسئول روابط عربی و بین‌الملل جنبش مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای کشته شدن داریا دوگین، دختر الکساندر دوگین، متفکر و فیلسوف روسی را محکوم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اینترنتی العهد، عمار الموسوی، رئیس اداره روابط عربی و بین الملل جنبش مقاومت اسلامی حزب الله لبنان، کشته شدن داریا دوگین، دختر الکساندر دوگین، متفکر و فیلسوف روسی را محکوم کرد.

وی در بیانیه ای تاکید کرد: حزب الله لبنان کشته شدن داریا دوگین دختر اندیشمند و فیلسوف روسی الکساندر دوگین را محکوم می کند.

لازم به ذکر است که پیشتر سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه با اشاره به اینکه کیف دقیقاً دستورات غرب را دنبال می کند، تکذیب دست داشتن اوکراین در قتل “داریا دوگین” را یکی دیگر از دروغ های ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین دانسته بود.

داریا دوگین، دختر 29 ساله الکساندر دوگین، فیلسوف، نویسنده و متفکر مشهور روسی که به عنوان گزارشگر تلویزیونی به طور خاص وقایع دونباس را پوشش می داد، در 20 اوت (شنبه 29 مرداد) در جریان یک انفجار کشته شد. در ماشین خود در منطقه مسکو.

سرویس اطلاعات فدرال روسیه (FSB) دو روز بعد اعلام کرد که معمای قتل دوگین حل شده و «ناتالیا ووک» شهروند اوکراینی پس از قتل داریا و این اقدام تروریستی به استونی گریخته است.

دیدگاهتان را بنویسید