ابرقهرمانان مارول “جاودانه” می شوند

ساعت: 10:30
تاریخ انتشار: 1300/08/16
کد خبر: 1782229

فیلم ابرقهرمانی «جاودانه‌ها» پس از «بیوه سیاه» و «زهر ۲» به سومین نمایش بزرگ فیلم در دوران پس از تاج‌گذاری تبدیل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فیلم جاودانه ها به کارگردانی کلوئی ژائو، جدیدترین فصل در دنیای ابرقهرمانان مارول، روز پنجشنبه (4 نوامبر) در سینماهای ایالات متحده به نمایش درآمد.

این فیلم با فروش 9.5 میلیون دلاری از شانگ چی و افسانه ده حلقه (8.8 میلیون دلار) پیشی گرفت و پس از آن دو فیلم ابرقهرمانی «بیوه سیاه» (13.2 میلیون دلار) و «ونوم 2: بگذار کارنگی بیاید. میلیون دلار» ثبت شد. سومین تجسم اصلی آن پس از کرون.

Immortals تاکنون در 39 بازار بین المللی اکران شده و در دو روز اول عرضه در مجموع حدود 19 میلیون و 800 هزار دلار فروش داشته است. این فیلم که بر اساس یک نژاد بیگانه قدرتمند از انسان نماها ساخته شده است، به عنوان یک نقطه عطف مهم در زمینه حاشیه نشینی مورد استقبال قرار می گیرد. در این فیلم علاوه بر ابرقهرمانان زن، شاهد حضور اولین نقش ناشنوای بزرگ در دنیای ابرقهرمانان هستیم.

تخمین زده می شود که فیلم Immortals در افتتاحیه حدود 75 میلیون دلار بفروشد. از جمله فیلم های ابرقهرمانی که در دوران پس از تاج اکران شدند، می توان به شانگ چی و بیوه سیاه اشاره کرد که در سه روز اول اکران به ترتیب 75 میلیون، 400 هزار، 80 میلیون و 400 هزار دلار فروختند. بیوه سیاه همزمان با سینماها در سرویس پخش اینترنتی دیزنی پلاس منتشر شد، اما دو فیلم شانگ چی و جاودانه ها به طور انحصاری در سینماها اکران شدند.

فیلم جاودانه ها با بازی آنجلینا جولی، سلما هایک، کیت هرینگتون، جما چن، ریچارد مدن و کامیل نانجیانی، داستان تیمی از موجودات فضایی با قدرت های مافوق بشری را روایت می کند که هزاران سال مخفیانه بر روی زمین زندگی می کنند. پس از ماجراهای انتقام جویان: پایان بازی، یک تراژدی غیرمنتظره آنها را از سایه ها بیرون می کشد تا علیه قدیمی ترین دشمنان بشر متحد شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید