اتفاقات رخ داده برای مردم انقلابی کردستان خوب نیست/ مردم از حضور در تجمعات غیرقانونی خودداری کنند


ساعت: 14:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۹
کد خبر: 1898523

سردار حسینی گفت: اتفاقات رخ داده به نام مردم انقلابی کردستان نیست و امیدواریم مردم استان با صبر و شکیبایی خود توطئه دشمن را خنثی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کردتودی، سردار سید صادق حسینی اظهار داشت: اتفاقی که افتاده مورد تایید هیچکس و عمدی نبوده و همه ابراز پشیمانی کرده اند.

وی افزود: رئیس جمهور در حاشیه اجلاس شانگهای به وزیر کشور مأموریت داد و وزیر کشور نیز این مأموریت ویژه را به معاون خود سپرد و در این مدت با خانواده آن مرحوم برخورد شد. احترام و کرامت و حتی رئیس جمهور 17 دقیقه با پدر آن مرحوم صحبت کردند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: در استان نیز بنده به همراه استاندار و چند تن دیگر از مسئولین استان در مراسم تشییع پیکر آن مرحوم شرکت کردند و به خانواده وی دلجویی کردند.

سردار حسینی افزود: دشمنان نظام با سوء استفاده از این حادثه و تعرض به اعتقادات دینی مردم و موج سواری بر امواج این حادثه سعی در ایجاد آشوب در کشور ما داشتند که خوشبختانه ناکام ماندند.

وی گفت: در چند شهرستان استان شاهد تجمعات غیرقانونی زنجیره ای بوده ایم.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: از مردم کردستان می خواهم با صبر و حوصله به این موضوع فکر کنند و از تجمعات غیرقانونی بپرهیزند چرا که در سایه امنیت و آرامش جامعه شاهد تسهیل کسب و کار و زندگی عمومی هستیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: از خانواده ها می خواهیم بیشتر مراقب فرزندان خود باشند و آنها را نصیحت کنند.

سردار حسینی افزود: اتفاقاتی که رخ داد به خاطر مردم انقلابی کردستان نیست زیرا در اربعین شاهد نمایشی شدن مردم کردستان بودیم و هزاران ایرانی با در نظر گرفتن امنیت پایدار و مردمی کردستان به این استان سفر کردند. و به عتبات عالیات رفتند و در این مورد ضد انقلاب هستند.» او کاملا عصبانی بود.

گفت: اگر ضد انقلاب و طرفدار زنان هستند چرا به این موضوع اقدام نکردند؟

سردار حسینی خاطرنشان کرد: امیدواریم با صبر و شکیبایی مردم، این دسیسه دشمنان نقش بر آب شود و مردم برای شروع سال تحصیلی مدارس فرزندان خود برنامه ریزی کنند و در کمال آرامش رزق و روزی حلال کسب کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید