هشدار نارنجی هواشناسی برای هوا و دریا در استان هرمزگان/ مردم از حضور در حاشیه رودخانه ها و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.


ساعت: 15:05
تاریخ ارسال: 1301/04/13
کد خبر: 1880849

حسن زاده با اشاره به صدور اخطاریه نارنجی رنگ جوی و هوای سطح دریا از یکشنبه تا جمعه گفت: از مردم در بازه زمانی مشخص شده درخواست می کنیم از تردد در رودخانه های فصلی، ارتفاعات، فعالیت های تفریحی و شنا در تنگه خودداری کنند. منطقه هرمز و دریای عمان و همچنین o.” از لاروک بپرهیزید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری در گفت و گو با خبرنگار هرمز با اشاره به صدور اخطاریه نارنجی هوا و هوای دریا از یکشنبه تا جمعه گفت: در بازه زمانی تعیین شده از مردم خواهشمندیم از اقدام خودداری کنند. سفر در کنار رودخانه های فصلی، افزایش ارتفاع، فعالیت های تفریحی و اجتناب از شنا در تنگه هرمز و دریای عمان و همچنین جزیره لارک.

وی همچنین با اشاره به صدور هشدار نارنجی دریایی گفت: برای عبور ایمن کشتی‌های مسافربری در تنگه هرمز و کشتی‌های تجاری در دریای عمان اقدامات لازم انجام شود.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان به صیادان و شناورهای سبک توصیه کرد از تردد در دریا خودداری کنند.

حسن زاده بیان کرد: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از روز یکشنبه شاهد ناپایداری جوی در استان بودیم و این روند تا روز جمعه ادامه دارد. در بشاگرد، بستک، میناب، حاجی آباد، رودان، خمر و ارتفاعات مرکزی گرد و خاک و گرد و خاک خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید