اتفاق عجیبی برای مهاجم جدید پرسپولیس رخ داد که مخفی شد

پرسپولیس شب خوبی را در آبادان سپری نکرد. از اشتباه مرگبار حامد لاک تا توانایی سوزاندن مهاجمان تیم و البته بازی ضعیف هافبک ها. با این حال عملکرد پرسپولیس مقابل صنعت نفت نیز لحظات امیدوارکننده ای داشت.

شیرزد تامیروف، مهاجم جدید 23 ساله ازبکستانی پرسپولیس پس از چند جلسه تمرین برای کمک به تیم جدیدش به آبادان بازگشت. این بازیکن در بامداد دیدار مقابل صنعت نفت از سازمان لیگ کارت بازی گرفت و تمیروف نیز مجوز بازی برای همراهی پرسپولیس را دریافت کرد.

در ابتدای نیمه دوم در حالی که پرسپولیس با یک گل از حریف عقب بود، یحیی گل محمدی مهاجم جدید خود را به جای شریفی به میدان فرستاد. تمیروف اگرچه اولین بازی خود را برای پرسپولیس انجام داد و هماهنگی زیادی با بازیکنان نداشت اما توانست رضایت کادرفنی و هواداران پرسپولیس را جلب کند. تامیروف در بازی با صنعت نفت روحیه جنگندگی بالایی از خود نشان داد و با توپ و البته تیراندازی نیز خوب عمل کرد. مهاجم جوان ازبکستانی که سابقه بازی در پاختاکور را نیز در کارنامه دارد، در لحظات پایانی بازی یک گل به ثمر رساند و نشان داد که پرسپولیس می تواند به آینده این بازیکن امیدوار باشد.

با این حال تامیروف پس از پایان بازی در آبادان اتفاق عجیبی را رقم زد. او که اولین بازی خود را برای پرسپولیس انجام داد به هیچ وجه دوست نداشت در این دیدار ببازد. شارزود که پس از شکست پرسپولیس به شدت عصبانی شده بود در رختکن به دیوار برخورد کرد و از ناحیه بازو آسیب جزئی دید.

دیدگاهتان را بنویسید