اتفاق عجیبی برای بازی نساجی – پرسپولیس رخ داد

پرسپولیس به عنوان صدرنشین فعلی لیگ برتر برای کسب عنوان قهرمانی در این فصل به برد مقابل نساجی نیاز دارد. سپاهان دیگر مدعی قهرمانی باید در کرمان به مصاف مس این شهر برود. بر اساس شنیده های ما این احتمال وجود دارد که دیدار تیم های پرسپولیس و نساجی در جایی خارج از استان مازندران برگزار شود و یا حتی این دیدار بدون حضور هواداران برگزار شود. از آنجایی که این مسابقه یک قهرمانی محسوب می شود و در صورت برد پرسپولیس باید جشن قهرمانی این تیم برگزار شود، این موضوع شرایط میزبانی را برای نساجی بسیار سخت کرد.

ظرفیت ورزشگاه وطنی کم و البته محدود است و قطعا نمی تواند تعداد زیادی تماشاگر را در این دیدار حساس در خود جای دهد. نکته قابل توجه بعدی این است که ورزشگاه وطنی درست در مرکز شهر قایم شهر قرار دارد و خیابان های اطراف این ورزشگاه نمی تواند از پس تردد هزاران هوادار برآید. همچنین طبق اطلاعات دریافتی در اطراف ورزشگاه پارکینگ کافی برای پارک خودرو وجود ندارد.

با توجه به اینکه هواداران زیادی از تهران و شهرهای مختلف مازندران قصد دارند برای تماشای بازی پرسپولیس و نساجی به قائم شهر سفر کنند، مسئولان استانی به شدت نگران خطرات احتمالی قبل یا بعد از پایان بازی هستند. اگر پرسپولیس برنده شود و هواداران به خیابان های اطراف ورزشگاه وطنی سرازیر شوند و تماشاگران حاضر در ورزشگاه از آن خارج شوند، وضعیت وحشتناکی ایجاد می شود و خیابان های نزدیک به ورزشگاه وطنی قطعا ساعت ها بسته می شود.

همانطور که شنیده ایم هیات تامین استان مازندران هنوز با برگزاری این دیدار در قیمشهر موافقت نکرده است و حتی ممکن است مدیران نساجی این بازی را به شهر دیگری مانند مشهد منتقل کنند و در آنجا میزبان پرسپولیس باشند. همچنین راه حل دیگر اعلام مسابقه بدون تماشاگر است که قطعا با هر دو تیم مخالفت می کند و بعد از قهرمانی احتمالی پرسپولیس نمی تواند از ترافیک شهری جلوگیری کند.

باشگاه نساجی می خواهد در همین قائم شهر و در ورزشگاه وطنی از پرسپولیس میزبانی کند اما در شرایط فعلی کار بسیار سختی خواهد بود و ممکن است هیات تامین استان با آن موافقت نکند. به زودی تکلیف میزبانی این دیدار بسیار مهم مشخص می شود و تیم ها می دانند در کدام شهر و در کدام ورزشگاه باید به مصاف یکدیگر بروند.

دیدگاهتان را بنویسید