اتفاق عجیبی در پرسپولیس درباره نقل و انتقالات رخ داد

اتفاق عجیبی درباره نقل و انتقالات در پرسپولیس رخ داد

عملکرد ضعیف پرسپولیس مقابل آلومینیوم و شکست در هفته سوم لیگ برتر با انتقاد از بازیکنان، کادرفنی و مدیریت پرسپولیس به اوج خود رسید.

هواداران این تیم که از نتیجه و البته شرایط تیم خود راضی نیستند; خیلی ها شرایط پرسپولیس را مقصر می دانند.

یکی از موضوعاتی که پرسپولیس به شدت به آن اعتراض دارد نقل و انتقالات این تیم در تابستان است. زمانی که پرسپولیس نتوانست تعدادی از بازیکنان اصلی و تاثیرگذار خود را حفظ کند، در عوض پرسپولیس افرادی را به خدمت گرفت که از کیفیت پایین تری نسبت به این بازیکنان برخوردار بودند.

پرسپولیس در نقل و انتقالات این فصل مقابل محمدحسین کنعانی زادگان، احمد نورالهی و شهریار مغانلو شکست خورد و بازیکنانی چون علی نعمتی، رضا اسدی، علیرضا ابراهیمی، رضا دهگانی و حامد پاکدل را به خدمت گرفت.

زمانی که بازیکنانی مانند نورالهی، کنعانی زادگان و مغانلو رفتند، مدیران پرسپولیس به آنها گفتند که به دلیل اعتراض هواداران نمی توانند مبلغ درخواستی را پرداخت کنند و این سه بازیکن برای پیشنهادهای مالی بهتر از پرسپولیس جدا شدند.

اما اخیرا خبری دریافت کرده ایم که در نوع خود عجیب به نظر می رسد. ماجرا از این قرار است که محمدحسین کنعانی زادگان، مدافع ملی پوش فصل گذشته پرسپولیس که چند ماه پیش و پس از پایان لیگ بیستم راهی الاهلی قطر شد؛ در حالی که این بازیکن در سال 2018 به میدان رفت. او حاضر بود با یک سوم پولی که کاتارها به او داده بودند در پرسپولیس بماند.

یکی از نزدیکان تیم ملی به خبرورزشی گفت: محمدحسین عاشق پرسپولیس است و دوست دارد با مهیا شدن شرایط قراردادش را با پرسپولیس تمدید کند. او حتی چندین بار به صورت حضوری با یکی از مدیران پرسپولیس تماس گرفت و در این خصوص با او صحبت کرد. محمدحسین می خواست با یک سوم پولی که الان از الاهلی می گیرد در پرسپولیس بماند اما مدیران باشگاه موافقت نکردند و در نهایت او از پرسپولیس جدا شد.

این اتفاق عجیب در حالی رخ داد که پرسپولیس در خط دفاعی خود مشکلات زیادی دارد و قطعا حضور کنعانی ها می تواند به این تیم کمک کند. این در حالی است که یک سوم قرارداد کنعانی ها با الاهلی حدود 400 هزار دلار خواهد بود. مبلغی که بسیاری از بازیکنان ایرانی به راحتی این پول و حتی بیشتر از آن را دریافت می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید