نقل و انتقالات باشگاه به شکل عجیبی متوقف شد/ پیشنهادی برای سرمربیگری تیم ملی دریافت نشده است; من فداکار پرسپولیس هستم


ساعت: 20:35
تاریخ انتشار: 20.04.1401
کد خبر: 1882403

هیچ تلاشی برای عقد قرارداد با گزینه پیشنهادی من انجام نشده است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بزرگترین افتخار برای هر مربی این است که بتواند سرمربی تیم ملی شود اما با من هیچ صحبتی نشد اما با من هیچ صحبتی نشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یحیی گل محمدی در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: هفته گذشته مرحله اول تمرینات خود را با بازیکنان جدید آغاز کردیم و با امید خود بازی تدارکاتی خوبی را پشت سر گذاشتیم. خدا را شکر در مجموع بازیکنان ما شرایط بدنی خوبی دارند و همه با تلاش و انگیزه فراوان تمرینات را دنبال می کنند و برای رقابتی سخت آماده می شوند و امیدواریم با آمادگی کامل وارد مسابقات شویم.

عجیب است که نقل و انتقالات ما متوقف شد
وی درباره نقل و انتقالات پرسپولیس گفت: نقل و انتقالات را خیلی خوب شروع کردیم اما عجیب متاسفانه متوقف شد. هنوز برای دو یا سه پست نیاز به جذب بازیکن داریم اما روند جذب ما بسیار کند است و متاسفانه اتفاق خاصی نیفتاده است.

هیچ تلاشی برای انعقاد قرارداد با گزینه پیشنهادی من انجام نشده است
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا توصیه ای برای توقف نقل و انتقالات پرسپولیس وجود داشت، اظهار داشت: نمی دانم چه اتفاقی افتاده است. من گزینه ای را پیشنهاد دادم و اصلاً تلاشی برای قرارداد آن گزینه نشد و در جلسه ای که با آقای درویش داشتم، ایشان در این مورد خیلی مبهم بودند. با این حال کار متوقف شده و هنوز خبری نیست.

امروز 2 گزینه دیگر را به باشگاه ارائه دادم
گل محمدی درباره جذب این مهاجم که پرسپولیس هنوز موفق نشده است، گفت: امروز دو گزینه خارجی دیگر را به لیست بازیکنان مورد نیاز خود اضافه کردم.این دو بازیکن قطعا به یکی دو روز نیاز دارند تا پاسخ نهایی را بدهند. بازیکنی هم هست که همه او را می شناسند، دو سه هفته است که مدیران باشگاه می گویند ما در پرتغال با انتقال پول مشکل داریم.

وی در پاسخ به این سوال که همه باشگاه ها بدون مشکل پول جابه جا می کنند اما پرسپولیس مشکل دارد، یادآور شد: من مجبور نیستم به این سوال پاسخ دهم، به هر حال نقل و انتقالات ما متوقف می شود!

دستیار اول گل محمدی تا پایان هفته مشخص می شود
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره انتخاب دستیار اولش به خبرنگاران گفت: با دو نفر صحبت کردم و فکر می کنم تا دو سه روز آینده با یکی از آنها به توافق نهایی برسیم.

وی در پاسخ به اینکه به عنوان یکی از گزینه های تیم ملی مطرح شده است، تصریح کرد: خیر، درباره تیم ملی با من صحبتی نشده است. برای هر مربی این بزرگترین افتخار است که بتواند سرمربی تیم ملی شود و برای همه مربیان اتفاق بسیار بزرگی است اما با من هیچ صحبتی نشده است. اگر غیر از این نباشد، من به پرسپولیس متعهد هستم و افتخار دارم که اینجا کار کنم.

ما باید با یک فضای مجازی کنترل شده و خوب برخورد کنیم
گل محمدی با اشاره به فضای مجازی فوتبالدوستان ایرانی یادآور شد: وقتی پیام ها را بررسی می کنم می بینم 70، 80 درصد این پیام ها مربوط به صفحات جعلی است و باید کمی بیشتر مراقب این موضوع باشیم و نظر یک نفر را دنبال نکنیم. اگر به صورت کنترل شده این موضوع را مدیریت کنیم، فکر می کنم بیشتر این فضا در دست ما باشد و اسیر این فضا نخواهیم شد. متأسفانه این فضا برای همکارانم ایجاد شده است و فضای مجازی تا حدودی در مشکلات فوتبالی ما تأثیر دارد و باید کنترل شده و با دید خوبی نسبت به آن عمل کنیم.

راننده جدید تراکتورسازی جزو گزینه های ما نبود
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره عدم توافق با رضا اسعدی و پیوستن هاشم نژاد که به عنوان گزینه پرسپولیس در نظر گرفته شده بود به تراکتورسازی گفت: با این حال توافقی بین باشگاه و اسعدی صورت نگرفت و هاشم نژاد در بین ما نبود. فرصت ها.

برخی از مردم در مورد فوتبال صحبت می کنند
وی در پاسخ به این سوال که نظر شما در مورد سخنان حسن عباسی چیست، اظهار داشت: واقعیت این است که تا قبل از این که عباسی اینقدر بی ادبانه صحبت کند، نام او را نشنیده بودم. فوتبال فضایی شده است که عده ای درباره آن حرف می زنند و با حرف زدن خود را بزرگ می کنند و دلیل اصلی این صحبت ها همین است.

به درویش قول دادم که اوضاع مثل پارسال نباشد
گل محمدی درباره نارضایتی بازیکنان از مشکلات مالی گفت: ما از تعهدات خود عقب هستیم و نمی خواهیم در ابتدای تمرین زیاد در مورد بحث مالی صحبت کنیم به هر حال مشکلات زیادی داریم اما امیدواریم که مشکلات خیلی زود حل خواهد شد در اولین دیدار با درویش به او قول دادم که شرایط مثل سال گذشته نباشد. سال گذشته ما خیلی نگران این تحول بودیم و هشت یا نه بار صحبت از اعتصاب شد و یک بار هم موضوع رسانه ای شد. امسال از ابتدای فصل اتفاق خاصی نیفتاده است و از درویش می خواهیم که به این مسائل توجه بیشتری داشته باشد و فصل را برای بازیکنان خوب آغاز کند.

منظورم مهاجمان خارجی هستند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که مهاجمانی که به باشگاه معرفی کردید خارجی هستند یا داخلی؟، تصریح کرد: امروز دو بازیکن را به باشگاه معرفی کردم و باید شرایط آنها بررسی شود تا ببینیم چه می شود. .

تصمیم گیری در مورد اردوهای خارجی در هوا غیرحرفه ای است
گل محمدی درباره لغو اردوی ترکیه ای پرسپولیس تصریح کرد: تفاوت تیم های دولتی و خصوصی چیست؟ در هر صورت ارز از ایران خارج می شود. ما نباید با رفتن تیم های دیگر متوقف شویم. این نوع تصمیم گیری بد است. کمپ و مکان خوبی برای تمرین، برگزاری مسابقات تدارکاتی و ریکاوری خوب در ایران نداریم. نزدیک تهران کمپی هست که با تهران فرقی نداره. اردوهای پیش فصل یکی از نیازهای تیم است و همه تیم ها در سراسر دنیا به اردو می روند. این خیلی غیرحرفه ای و غیرحرفه ای است که در هوا تصمیم بگیریم ارزی گرفته نشود و تیم ها به اردوهای خارجی نروند.

چرا اردوی خارجی برای ما قفل است و برای سایر تیم ها قفل نیست؟!
وزارت ورزش اعلام کرد که توصیه ای به پرسپولیس و استقلال برای عدم برگزاری اردوی خارجی وجود ندارد و باشگاه ها خصوصی شده اند و توان مالی برای رفتن به اردوی خارجی را ندارند.» آیا به اردوی خارجی برویم؟ ! باشگاه خصوصی شده تا مشکلات ما حل شود. پول مبادله در حساب باشگاه است اما نمی توانیم از آن برداشت کنیم. چرا اردوی خارجی برای ما قفل است و برای سایر تیم ها قفل نیست؟! تیم های دیگر آمده اند و تمام بدهی های بازیکنان قدیم و جدید را پرداخت کرده اند اما هنوز نمی توانیم بدهی فصل قبل را پرداخت کنیم. تضادها و اختلافاتی بین دو تیم وجود دارد که عجیب است. شرایط دو تیم باید شبیه به هم باشد چون هر دو دولتی بودند و به بورس رفتند. اگر می توانند منبعی داشته باشند باید برای هر دو تیم باشد و تبعیض وجود نداشته باشد. من نمی دانم این تبعیض و جنجال برای چیست. این یک سوال بزرگ است که هیچ کس نمی تواند به آن پاسخ دهد.

چرا یک تیم می تواند از حساب خود پول برداشت کند و یک تیم نمی تواند؟!
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: نمی دانم چهار بازیکن چگونه 500، 600 هزار دلار می گیرند. وقتی به ما می رسد، می خواهیم بریم اردو، بازیکن بگیریم یا بدهی بدهیم، می گویند منبع مالی نیست!» پس کی این منبع برای پرسپولیس باز می شود، پول در حساب باشگاه نیست، چرا؟ آیا یک تیم می تواند پول برداشت کند و یک تیم دیگر نمی تواند؟!

همچنین به دنبال بازیکنان خارجی با کیفیت هستیم
گل محمدی در پاسخ به این سوال که تامیروف به دلیل عملکرد ضعیفش در فصل گذشته همچنان تمرین می کند. قرار است چه بلایی سرش بیاید؟» یادآور شد: به نظر من درست نیست به این راحتی در مورد یک بازیکن صحبت کنیم، هزینه ای که برای بازیکنان خارجی خرج کردیم را بردارید. شرایطی که پنجره ما بسته بود و فقط می‌توانستیم بازیکنان آزاد بگیریم، در این شرایط بر اساس نیاز تیم بازیکن گرفتیم و تامیروف به اندازه‌ای که می‌توانست برای ما بازی کند، خیلی‌ها از شرایط آن اطلاعی ندارند. که مجبور شدیم بازیکن بگیریم، پنجره ما بسته بود و منابع کمی داشتیم، تامیروف از قبل با باشگاه قرارداد دارد، همچنین به دنبال بازیکنان خارجی باکیفیت هستیم، در انتقال پول مشکل داریم و دست و بالمان بسته است.

سجلال می تواند در آینده فوتبال ما مربی بزرگی شود
وی در پاسخ به این سوال که سیدجلال حسینی می تواند مربی بزرگی شود، خاطرنشان کرد: سیدجلال پرافتخارترین بازیکن لیگ ماست و چندین سال افتخار همکاری با او را داشتم. سیجلال تصمیم خوبی برای ادامه کار گرفت و به لطف شخصیت و کاریزمای خوبش می تواند به پرسپولیس کمک کند و مربی بزرگی در آینده فوتبال ما شود. هر چقدر هم از او تعریف کنیم کافی نیست و حضور او برای همه ما قوت قلب است.

من به باشگاه اولتیماتوم نداده ام
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که برای جذب بازیکن خارجی اولتیماتوم داده است، تصریح کرد: من به باشگاه اولتیماتوم ندادم. هر روز به شروع مسابقات نزدیک می شویم و دو سه هفته است که بحث انتقال پول را داریم و نمی دانیم چه زمانی تمام می شود. ما نیاز داریم که بازیکن برای هماهنگی در کنار ما باشد، هر چه به شروع مسابقات نزدیکتر شویم، سخت تر می شود.

مسئولیت ها و وظایف در تیم ملی تغییر کرده است
وی در خصوص اتفاقات تیم ملی و اختلاف بین بازیکنان گفت: متاسفانه اتفاقات بد زیادی برای فوتبال ما افتاده است. این جریانی نبود که فوتبال ما را خراب کنیم و مربی تیم ملی را اینطور برکنار کنیم. حتماً مدیریت خوبی در آن بخش نبوده و مسئولیت ها و وظایف تغییر کرده است، به همین دلیل این اتفاقات افتاد. فقط می توانم افسوس بخورم اما در پایان برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم.

پیش بینی می شود ابراهیمی به صورت قرضی در تیم دیگری بازی کند
گل محمدی در پایان درباره آخرین وضعیت علیرضا ابراهیمی گفت: این بازیکن به صورت قرضی در تیم دیگری بازی خواهد کرد. از زحمات او تشکر می کنم.

پیمان بابایی در لیست من نبود
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: نه، بابایی در لیست من نبود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید