اتفاق عجیبی در ترکیب پرسپولیس در دیدار با مس رخ داد

اتفاق عجیبی در ترکیب پرسپولیس در دیدار با مس رخ داد

در دقیقه 22 دیدار پرسپولیس و مس کرمان دانیال اسماعیلی فر مدافع راست ساروی سروی پوشان تهرانی از سمت چپ تیم حریف را به یک بریک تند زد.

اسماعیلی فر پس از نفوذ به محوطه جریمه حریف، با پاس نوسانی هموطنش سعید صادقی، توپ را وارد محوطه جریمه مس کرمان کرد تا با یک ضربه محکم دروازه میزبان را به زیبایی هر چه بیشتر باز کند.

نکته جالب این گل این بود که همه اش سارو بود. مدافع شهر ساری (دانیال اسماعیلی فر) و وینگر سروی (ساعد صادقی) برای چراغ اول پرسپولیس در شهر کرمان بازی کردند.

چیزی که باید به آن فکر کنیم این است که شهر ساری با وجود بازیکنان زیاد و دو ستاره در تیم پرسپولیس، تیمی در سطح اول فوتبال ایران ندارد. با وجود اینکه استان مازندران در لیگ برتر یک تیم نساجی دارد اما این استان بیشترین بازیکن سطح اول فوتبال کشور را دارد که در اختیار تیم های مختلف باشگاهی از سایر استان ها قرار داده است.

سعید صادقی و دانیال اسماعیلی فر مشتی نمونه هایی از استعدادهای منحصر به فرد ساراوی و مازندرانی هستند که فقط نیاز به کمی توجه بیشتر دارند. استعدادهایی که در صورت حمایت و توجه می توانند پا جای پای سعید صادقیس و دانیال اسماعیلی فر بگذارند و در فوتبال ایران و حتی تیم ملی بدرخشند.

دیدگاهتان را بنویسید