اتفاق عجیب برای پرسپولیس و خوب برای استقلال

اتفاق عجیب برای پرسپولیس و خوب برای استقلال

بیست و یکمین دوره لیگ برتر با هدایت گل گهر آغاز شد و شاگردان قلعه نویی با شروع پر فراز و نشیب و برتری 4 بر 1 تراکتورسازی نام خود را به عنوان اولین قهرمان این فصل ثبت کردند. سپاهان در هفته دوم لیگ برتر در صدر جدول قرار گرفت و در هفته سوم با سومین پیروزی، اختلاف 9 امتیازی خود را حفظ کرد و استقلال نیز 9 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل ضعیفتر در رده دوم قرار گرفت. سپاهان بود.

شاگردان فرهاد مجیدی در هفته چهارم برای اولین بار پیروز نشدند و مقابل فجر سپاسی متوقف شدند اما با شکست سپاهان مقابل ذوب آهن برای اولین بار در این فصل به بالای جدول رسیدند.

صدر جدول لیگ برتر تا هفته دهم عملاً بی ثبات بود و تبادلات متعددی بین تیم ها صورت گرفت، اما شاگردان مجیدی در هفته دهم با برتری 3 بر صفر مقابل پدیده به صدر جدول رسیدند و امروز موفق به کسب آن شدند.

آبی ها از 16 هفته 11 هفته در صدر جدول قرار دارند و بیشترین تعداد صدرنشین در این فصل هستند و در کنار آنها سپاهان، گل گهر و آلومینیوم دیگر تیم هایی هستند که تلاش کرده اند در صدر جدول باشند. گاهی.

در فاصله 16 هفته مانده به پایان مسابقات، پرسپولیس با سه امتیاز کمتر از رقبای سنتی خود در رده دوم جدول قرار دارد و نزدیکترین فاصله به استقلال را دارد. اما سرخپوشان در هیچ یک از این 16 هفته موفق به کسب عنوان قهرمانی نشده اند که اتفاقی نادر و عجیب برای این تیم است.

تفاوت امتیازات استقلال و پرسپولیس با توجه به تعداد گل های خورده و خورده هر دو تیم این است که حتی اگر استقلال در هفته هفدهم ببازد و پرسپولیس برنده شود، باز هم حداقل در پایان هفته هفدهم خواهد بود. هفته به اختلاف زیاد در تفاضل گل. آنها صدر جدول را از دست نخواهند داد.

استقلال در هفته هفدهم روز یکشنبه 24 بهمن ماه از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب آهن است و تقریبا غیرممکن است که شاگردان مجیدی در این هفته امتیاز خود را از دست بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید