اتمام حجت ساپینتو با استقلالی ها قبل از دربی

اتمام حجت ساپینتو با استقلالی ها قبل از دربی

آبی پوشان استقلال یکی از مهم ترین تمرینات خود برای دربی را پشت سر گذاشتند.

شاگردان ریکاردو ساپینتو عصر دیروز قبل از دیدار با داربی آخرین تمرین مهم تاکتیکی خود را برگزار کردند تا امروز با مرور برنامه های روز گذشته، در شرایط سبک تری برای دیدار با پرسپولیس آماده شوند.

اتفاق مهمی که در ابتدای تمرین روز گذشته استقلال افتاد نکته ای بود که سرمربی این تیم به اعضای تیمش هشدار داد. یکی از مهمترین و شاید کلیدی ترین اظهارات سرمربی استقلال درباره حذف این تیم از آسیا بود.

آبی پوشان که همچنان در فضای خاکستری حذف یا حضور در فصل آینده آسیا هستند، حکم مهمی را از سرمربی خود دریافت کردند. ریکاردو ساپینتو که بازیکنانش را به تمرکز و توجه به دربی تشویق می کرد، از آنها خواست که دیگر به آسیا فکر نکنند و روی بازی سرنوشت ساز مقابل پرسپولیس تمرکز کنند. او در روزهای اخیر متوجه شده که هنوز در حال بررسی حضور یا عدم حضور در رقابت های آسیایی فصل آینده هستند و به صراحت اعلام کرده که نمی خواهد چیزی ذهن بازیکنانش را به خود مشغول کند.

ساپینتو به شاگردانش گفت که هر آنچه در پایان این فصل برای آنها اتفاق می افتد در این بازی است – یک دربی. بنابراین باید با تمام توان و انرژی خود را برای رویارویی با پرسپولیس آماده کنند. فوتبالیست های این تیم نیز صحبت های سرمربی خود را تایید کردند و تمرین روز گذشته استقلال تحت تدابیر امنیتی و بدون حضور دوربین برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید