اتمام عملیات میکروسرفیسینگ محور «اراک- سلفچگان» به طول ۲۷ کیلومتر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی:

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از اتمام عملیات میکروسرفیسینگ محور «اراک- سلفچگان» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، مهرداد جهانی با اشاره به لزوم نگهداری از راه‌ها و ارتقای ایمنی جاده‌ها اظهار کرد: در راستای خدمت‌رسانی به مردم و افزایش ارتقای کیفیت جاده، اجرای درزگیری لکه‌گیری و روکش آسفالت محور «اراک- سلفچگان» از ماه‌های گذشته در ۴ جبهه کارگاهی شامل دو کارگاه لکه‌گیری آسفالت یک کارگاه اجرای روکش آسفالت میکروسرفیسینگ و یک کارگاه اجرای درزگیری ترک‌های سطحی آسفالت آغاز شده بود.

وی با بیان اینکه دو قرارداد در خصوص لکه‌گیری و روکش آسفالت محور «اراک- سلفچگان» منعقد شده بود، افزود: در مجموع، عملیات اجرایی طرح‌های این قراردادها به طول ۳۶ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان آغاز و تاکنون لکه‌گیری ۴۵ هزار و ۳۲۲ مترمربع انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به عقد قرارداد جدید اجرای لکه‌گیری و روکش آسفالت در این محور ادامه داد: عملیات اجرایی این قرارداد نیز در قالب ۲۴ کیلومتر روکش آسفالت و ۵۰ هزار مترمربع لکه‌گیری تا ۱۰ روز آینده آغاز می‌شود.

جهانی همچنین با اشاره به انجام عملیات میکروسرفیسینگ محور «اراک- سلفچگان» خاطرنشان کرد: این طرح نیز به طول ۲۷ کیلومتر به همراه ۱۵۰ هزار متر طول درزگیری با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان در روزهای گذشته به پایان رسید.

به گفته وی سال گذشته نیز ۶ هزار مترمربع لکه‌گیری نیز در این محور صورت گرفته بود.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید